این گوشی ۵ هزار متر پرواز کرد و با ۸۶ درصد شارژ به زمین برگشت! [تماشا کنید]

سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
آنر مجیک ۶ سبز رنگ از نمای پشت
یک گوشی آنر در پروازی آزمایشی از ارتفاع ۴٬۸۰۰ متری به‌ زمین پرتاب شد تا در کمال تعجب، باتری‌اش بررسی شود.
تبلیغات

سازندگان گوشی‌ گاهی از روش‌های عجیب برای تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کنند. آنر در اقدامی جالب یکی از گوشی‌های خود را از ارتفاع ۱۶٬۰۰۰ فوتی (حدود ۴٬۸۰۰ متری) پرتاب کرد و این دستگاه در سفری سه‌ساعته و در حال پخش ویدئو به زمین بازگشت. باید توجه کنیم که در چنین ارتفاعی دمای هوا به منفی ۱۸ درجه‌ی سانتی‌گراد می‌رسد و سرما نیز دشمن باتری است.

گوشی آنر مجیک ۶ پرو سفر فضایی خود را با شارژ ۱۰۰ درصد آغاز کرد و پس‌ از فرود، میزان باتری آن به ۸۶ درصد رسیده بود که از شارژدهی کم‌نظیر این محصول حکایت می‌کند. آنر راز شارژدهی مثال‌زدنی گوشی خود را به فناوری باتری سیلیکون‌کربنی نسل دو نسبت داده است.

آنر برای سفر فضایی مدل پرو آنر مجیک ۶ با Sent into Space همکاری کرده است؛ شرکتی که در بخش پرتاب‌های تجاری Near Space فعالیت می‌کند و به مشتریانش اجازه می‌دهد هرچیزی را از ارتفاع هزاران متری به زمین پرتاب کنند.

آنر با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق)، ویدئویی از سفر فضایی آنر مجیک ۶ پرو به‌اشتراک گذاشته است. دستگاه پس‌ از رسیدن به ارتفاع مدنظر روی براکت خاصی قرار می‌گیرد و پخش ویدئو روی آن آغاز می‌شود. نکته‌ی جالب این ویدئو، عملکرد بدون مشکل دستگاه در دمای منفی ۱۸ درجه‌ی در بالای سطح زمین است و احتمالاً در رویداد MWC اطلاعات بیشتری دراین‌باره ارائه خواهد شد.

قیمت گوشی آنر مدل مجیک ۶ در بازار چین برای نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایت ۶۱۲ دلار و نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۶ گیگابایت ۶۶۰ دلار و نهایتاً مدل یک ترابایتی با رم ۱۶ گیگابایت ۷۰۲ دلار است.

درمقابل، قیمت گوشی آنر مجیک ۶ پرو برای کانفیگ پایه با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت ۸۰۰ دلار و مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۶ گیگابایت ۸۷۰ دلار و مدل یک ترابایتی با رم ۱۶ گیگابایت ۹۸۳ دلار است. باید دید این محصولات می‌توانند راه خود را به فهرست بهترین گوشی بازار باز کنند یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات