این احتمالاً اولین گوشی تاشو سونی است؛ محصولی با نمایشگر 4K

پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی تاشو Xperia F سونی
اولین گوشی تاشو سونی احتمالاً با نام آزمایشی Xperia F و نمایشگر ۷ اینچی 4K راهی بازار خواهد شد.
تبلیغات

شایعات زیادی در مورد ورود سونی به بازار گوشی‌های هوشمند تاشدنی وجود دارد و بسیاری بر این باورند که محصول جدید، موبایلی با طراحی پوسته‌صدفی خواهد بود.

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که عرضه‌ی گوشی تاشدنی سونی با نام آزمایشی Xperia F، هنوز قطعی نشده؛ چرا که بحث‌ها درمورد آینده‌ی دستگاه‌های تاشدنی همچنان ادامه دارد. به گفته‌ی یکی از منابع آگاه، وضعیت بازار می‌تواند بر تصمیم سونی برای تولید گوشی‌های هوشمند تاشدنی تأثیر بگذارد.

گوشی تاشو Xperia F سونی

نگرانی‌هایی وجود دارد که بیش از ۷۰ درصد از کاربران فعلی گوشی‌های هوشمند تاشدنی، ممکن است برای خرید بعدی خود به گوشی‌های هوشمند سنتی برگردند. این نشان‌دهنده‌ی کاهش احتمالی محبوبیت دستگاه‌های تاشدنی پس از هیجانات اولیه است.

گوشی تاشو Xperia F سونی

اگرچه آینده‌ی گوشی‌های تاشدنی نامشخص به‌نظر می‌رسد؛ اما علاقه به این دستگاه‌های نوآورانه همچنان زیاد است. انتظار می‌رود گوشی‌هایی مانند Xperia F کاربرانی را که می‌خواهند ویژگی‌های منحصربه‌فرد را تجربه کنند، جذب کند. البته بعید است قیمت‌ گوشی مورد بحث، مقرون‌به‌صرفه باشد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها، بازار گوشی‌های هوشمند تاشدنی در کوتاه‌مدت رشد خواهد کرد؛ اما این‌که آیا این رشد در بلندمدت ادامه خواهد داشت یا خیر، هنوز مشخص نیست.

شایعه شده است که گوشی اکسپریا اف سونی دارای نمایشگر ۷ اینچی 4K با نسبت تصویر ۲۱:۹ خواهد بود. جزئیات بیشتری از مشخصات گوشی سونی هنوز فاش نشده است اما شکی نداریم که این محصول وارد فهرست بهترین گوشی های تاشو خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات