شیائومی ۱۵ اولترا در راه است؛ موبایل قدرتمند چینی

پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
کار با شیائومی ۱۳ اولترا
سری شیائومی ۱۵ با ویژگی‌های بیومتریک پیشرفته عرضه خواهد شد و مدل اولترا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
تبلیغات

درحالی که رونمایی از شیائومی ۱۴ اولترا بسیار نزدیک است، جزئیات اولیه از گوشی‌های شیائومی ۱۵ پرو و شیائومی ۱۵ اولترا فاش شده است.

طبق اطلاعات فاش‌شده در ویبو، شیائومی ۱۵ پرو و شیائومی ۱۵ اولترا به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک مجهز خواهند بود؛ حسگری که از سال‌های گذشته در انواع گوشی سامسونگ (مدل‌های پرچمدار) مورد استفاده قرار می‌گیرد. از نوع حسگر اثر انگشت شیائومی ۱۵ اطلاعات دقیقی دردسترس نیست.

حسگر‌های اولتراسونیک با استفاده از امواج صوتی، یک نقشه‌ی سه‌بعدی از اثر‌ انگشت کاربر تهیه می‌کنند. این حسگر‌ها امنیت و دقت بیشتری نسبت به نمونه‌های اپتیکال دارند و اثرانگشت‌های چرب و آلوده را بهتر تشخیص می‌دهند.

گوشی شیائومی ۱۵ به صفحه‌نمایش تخت ۶٫۳۶ اینچی اولد 1.5K با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. از طرفی شیائومی ۱۵ پرو برخلاف برادر کوچک‌ترش از صفحه‌نمایشی خمیده با ابعاد بزرگ‌تر و وضوح 2K استفاده خواهد کرد.

پرچمداران کنونی غول چینی یعنی شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو به حسگر اثر انگشت اپتیکال مجهز هستند.

از قیمت گوشی های جدید شیائومی اطلاعات دقیقی دردسترس نیست، اما احتمال دارد چینی‌ها برای عرضه‌ی سری شیائومی ۱۵ در اکتبر سال جاری میلادی (مهر و آبان ۱۴۰۳)، خط تولید این خانواده را در ماه سپتامبر (شهریور و مهر ۱۴۰۳) راه‌اندازی کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

تبلیغات