این مدل ویژه قدرتمندترین گوشی نوبیا است

دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
پرچمدار نوبیا Z60 اولترا با آب ریخته شده روی آن
مدل «سال اژدها» گوشی پرچمدار نوبیا Z60 اولترا با طراحی متفاوت و جعبه‌ی مخصوص رونمایی شد.
تبلیغات

نوبیا در اواخر آذر از قدرتمندترین پرچمدار خود با نام نوبیا Z60 اولترا رونمایی کرد که با طراحی نمایشگر و پنل پشتی تخت عرضه می‌شود. ZTE به‌مناسبت سال نو چینی و نماد اژدها، مدل ویژه‌ی Z60 اولترا را با نام سال اژدها (Year of the Dragon) رونمایی کرد.

نوبیا در جعبه‌ی مدل ویژ‌ه‌ی Z60 اولترا از طرح اژدها استفاده کرده که عبارت Z60 روی آن به‌رنگ طلایی حک شده است. داخل جعبه‌، خود گوشی نوبیا Z60 اولترا در رنگ مشکی با رم ۲۴ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی قرار دارد.

جعبه نسخه ویژه پرچمدار نوبیا Z60 اولترا نسخه سال اژدها

قاب مغناظیسی قرمز با طرح اژدها، کابل شارژر قرمز، آداپتور شارژر با طرح اژدها، پین سیم‌کارت و استند مغناطیسی از لوازم جانبی نسخه‌ی ویژه‌ی نوبیا Z60 اولترا به‌شمار می‌روند.

قیمت گوشی نوبیا Z60 اولترا با رم ۲۴ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی به ۸۴۰ دلار می‌رسد؛ اما قیمت گوشی ZTE نوبیا Z60 اولترا برای مدل سال اژدها اعلام نشده است. مدل ویژه‌ی پرچمدار جدید نوبیا در ۲۴ ژانویه (۴ بهمن) عرضه خواهد شد.

نوبیا Z60 اولترا به نمایشگر تخت ۶٫۸ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و وضوح ۲٬۴۸۰ در ۱٬۱۱۶ پیکسلی مجهز است. پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ همراه با رم LPDDR5x و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 در دل این پرچمدار قرار دارد.

نوبیا از دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳٫۳ برابری در پرچمدار خود استفاده کرده است. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی Z60 اولترا در زیر نمایشگر گوشی قرار دارد.

بر اساس گفته‌ی نوبیا، به‌لطف فناوری جدید در ساخت باتری Z60 اولترا، باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی تأثیر زیادی در وزن آن نداشته است. کاربران با توان شارژ ۸۰ واتی می‌توانند این گوشی را شارژ کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات