عجیب‌ترین گوشی ۲۰۲۳، عجیب‌تر می‌شود

سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
شخصی درحال مکالمه با گوشی اوپو رینو ۱۱
سری رینو ۱۱ اوپو یکی از عجیب‌ترین طراحی‌ها را در دنیای موبایل دارد؛ اما گوشی جدید این برند عجیب‌تر هم خواهد شد.
تبلیغات

گوشی‌های اوپو رینو ۱۱ و رینو ۱۱ پرو چندی پیش در بازارهای جهانی عرضه شدند و به‌نظر می‌رسد به‌زودی عضو سومی به نام رینو 11F به آن‌ها ملحق خواهد شد.

براساس اطلاعات فاش‌شده، گوشی اوپو رینو 11F از صفحه‌نمایش تخت ۶٫۷ اینچی اولد با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر‌انگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد. رینو 11F دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

پنل پشتی گوشی اوپو رینو 11F در رنگ‌های مختلف

جدیدترین گوشی اوپو احتمالاً دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

به‌عقیده‌ی تحلیلگران، سری رینو ۱۱ یکی از عجیب‌ترین چیدمان‌های دوربین را در بین گوشی‌ها دارد و رینو 11F با سبک طراحی موج‌دار در قاب پشتی حتی عجیب‌تر می‌شود.

رینو 11F احتمالاً با رابط کاربری ColorOS 14 و اندروید ۱۴ از راه خواهد رسید. باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی نیروبخش گوشی خواهد بود. اطلاعات فاش‌شده نیز تأیید می‌کنند که این گوشی گواهی IP65 را دریافت کرده است.

اوپو رینو 11F در رنگ های سبز و صورتی و آبی در‌دسترس خواهد بود و قرار است در ۲۴ فوریه (۵ اسفند) در مالزی عرضه شود. هنوز جزئیاتی از قیمت گوشی در دست نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات