پیش‌خرید گلکسی S24 چه مزایایی دارد؟

سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ
سامسونگ پیشنهادهای جذابی برای پیش‌خرید سری گلکسی S24 در نظر گرفته است.
تبلیغات

رویداد بزرگ سامسونگ برای رونمایی پرچمدار جدید خود، یعنی خانواده‌ی گلکسی S24، چهارشنبه ۱۷ دی‌ماه برگزار می‌شود. اکنون که به این رویداد نزدیک‌تر می‌شویم، افشاگری‌های لحظه‌آخریِ بیشتری در حال وقوع است.

جدیدترین تصویر فاش‌شده از سندی در شعبه‌ی اتریش سامسونگ نشان می‌دهد که این غول کره‌ای برای تشویق کاربران به خرید پرچم‌دار جدیدش در این کشور و احتمالاً در بسیاری از دیگر کشورهای اتحادیه اروپا یا حداقل کشورهای اروپای غربی، پیشنهاد ویژه‌ای در نظر گرفته است و درصورت پیش‌خرید جدیدترین گوشی سامسونگ در هر مدل، کاربران فضای ذخیره‌سازی بیشتری را دریافت خواهند کرد.

تصویر فاش شده از سندی در شعبه‌ی اتریش سامسونگ که آفرهای ویژه‌ برای پیش‌خرید و رنگ‌های مختلف خانواده گلکسی S24 در آن لو رفته است

بدین‌ترتیب، اگر مدل ۱۲۸ گیگابایتی پیش‌خرید شود، به‌جای آن مدل ۲۵۶ گیگابایتی ارسال می‌شود. همچنین با پرداخت هزینه‌ی نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی، مدل ۵۱۲ گیگابایتی و به‌طور اختصاصی برای بهترین گوشی سامسونگ، یعنی گلکسی S24 اولترا اگر نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی آن پیش‌خرید شود، نسخه یک‌ترابایتی برای کاربران ارسال خواهد شد.

پیشنهاد ویژه‌ی سامسونگ درباره‌ی نسخه‌ی یک‌ترابایتی، تنها به ۲٬۰۰۰ واحد در تمام خرده‌فروشی‌های اتریش محدود شده و ممکن است در سایر کشورها نیز اجرا شود. با اینکه قیمت گوشی در‌هر‌صورت ارزان نخواهد بود، این پیشنهاد ارزش خرید بیشتری به گلکسی اس ۲۴ اولترا می‌بخشد.

در سند آمده است که سامسونگ پیشنهاد‌ دیگری نیز در نظر گرفته است و اگر گوشی یا تبلت سامسونگ با این شرکت مبادله شود، علاوه‌بر ارزش معامله، کاربر جایزه‌ی تضمینی ۱۰۰ یورویی دریافت خواهد کرد. این پیشنهاد از ۱۷ تا ۳۰ ژانویه (۲۷ دی تا ۱۰ بهمن) ادامه خواهد یافت.

همچنین، کاربران در‌صورت خرید آنلاین گوشی گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس به‌طور اختصاصی گزینه‌های جذابی درزمینه‌ی رنگ گوشی خواهند داشت و رنگ‌های سبز یشمی و آبی یاقوتی و نارنجی سنگ‌ماسه‌ای، تنها در این روش موجود خواهند بود. رنگ اختصاصی نسخه‌ی اولترا نیز سبز تیتانیومی و آبی تیتانیومی و نارنجی تیتانیومی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات