ویدیو جعبه گشایی گلکسی S24 اولترا لو رفت؛ رونمایی از سه رنگ جذاب [تماشا کنید]

سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس ۲۳ اولترا / Galaxy S23 Ultra مدل سبز در دست با گلکسی واچ
ویدئوهایی از جعبه‌گشایی سامسونگ گلکسی S24 اولترا در سه‌رنگ زرد، بنفش و خاکستری فاش شد.
تبلیغات

با نزدیک شدن به مراسم رونمایی پرچمدارهای جدید سامسونگ، افشاگرها اطلاعات بیشتری از گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا فاش می‌کنند. این‌ بار، نوبت ویدئوی جعبه‌گشایی قدرتمندترین پرچمدار سامسونگ بود که در شبکه‌ی اجتماعی ایکس دست‌به‌دست بچرخد.

کاربری در ایکس ویدئوهایی منتشر کرده است که وجود سه‌رنگ زرد، بنفش و خاکستری گل سرسبد پرچمدارهای سامسونگ را نشان می‌دهد.

افشاگر در توضیحات پست جعبه‌گشایی به پسوند تیتانیوم هم در کنار رنگ‌های این گوشی اشاره کرده است. مشخص نیست که مدل‌های عادی و استاندارد گلکسی اس ۲۴ هم فریم تیتانیومی خواهند داشت یا نه.

باتوجه به ویدئوی فاش‌شده و شایعاتی که قبلاً به‌ گوش می‌رسید، سامسونگ گلکسی S24 اولترا مانند آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از فریم تیتانیومی استفاده می‌کند. پیش از این، شیائومی هم یک مدل تیتانیومی از شیائومی ۱۴ پرو را رونمایی کرده بود.

همان‌طور که در گوشی‌های جدید اپل دیدیم، تیتانیوم به سبک‌تر شدن وزن پرچمدار جدید سامسونگ کمک خواهد کرد و انتظار می‌رود مقاومت بیشتری از فریم آلومینیومی گلکسی S23 اولترا داشته باشد.

طبق اطلاعات فاش‌شده، سامسونگ در گلکسی S24 اولترا نمایشگر خمیده را کنار گذاشته است و این گوشی برخلاف پرچمدار سال ۲۰۲۳ از نمایشگر تخت بهره می‌برد. احتمالاً قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا گران‌تر از قیمت گوشی سال پیش این شرکت و قیمت گوشی آیفون ۱۵ پرو مکس باشد.

برای اطلاع از مشخصات رسمی پرچمدارهای سری گلکسی S24 باید تا ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) و مراسم آنپکد سامسونگ منتظر باشیم. زومیت این مراسم را به‌طور ویژه پوشش خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات