گوشی مرموز شیائومی Suiren با قوی‌ترین پردازنده اندرویدی رؤیت شد

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشت گوشی موبایل میکس 4 شیائومی / Xiaomi Mix 4 سفید
گوشی ناشناس شیائومی Suiren با پردازنده‌ی پرقدرت اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد.
تبلیغات

شیائومی اولین شرکتی بود که گوشی هوشمندی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در دسترس قرار داد. این دستگاه‌ها دو گوشی شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو بودند. شیائومی در ادامه‌ی راه، گوشی ردمی K70 پرو را نیز با همین پردازنده عرضه کرد.

انتظار می‌رود گوشی بعدی شیائومی با اسنپدراگون ۸ نسل ۳، شیائومی ۱۴ اولترا باشد. شیائومی ۱۴ اولترا با کد Aurora شناخته می‌شود.

به گزارش SPARROWS NEWS، جدیداً یک گوشی ناشناخته از شیائومی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در گیک‌بنچ دیده شده است. این گوشی شیائومی، با کد Suiren شناخته می‌شود. از مشخصات دیگر آن می‌توان به رم ۱۴ گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اشاره کرد.

گوشی شیائومی Suiren در گیک‌بنچ

گوشی شیائومی Suiren در تست‌ تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای به ترتیب امتیاز ۲٬۳۳۶ و ۶٬۸۳۷ را دریافت کرده است. ممکن است این گوشی متعلق‌به سری شیائومی میکس باشد. آخرین عضو این خانواده در سال ۲۰۲۱ عرضه شد.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه‌ی یک مدل پرچمدار با دوربین جلویی زیر صفحه‌نمایش است که از سری شیائومی Mix الهام گرفته شده.

نزدیک به سه سال از عرضه‌ی میکس ۴ می‌گذرد، بنابراین مشخص نیست این گوشی میکس ۵ نام خواهد داشت یا با اسمی جدید از راه می‌رسد. به احتمال زیاد قیمت گوشی موردبحث بسیار زیاد خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات