عملکرد خیره‌کننده گوشی جدید اوپو در عکاسی با دوربین پریسکوپی

شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
نمونه عکس‌ گرفته شده با دوربین گوشی اوپو فایند ‌X7 اولترا زنی جوان با جزئیات رنگ چشم‌های سبز و عسلی و بافت پوست صورت مشخص
نمونه‌ عکس‌های دوربین پریسکوپی دوگانه‌ی اوپو فایند X7 اولترا با جزئیات باورنکردنی منتشر شد.
تبلیغات

مشخص نیست گوشی اوپو فایند X7 اولترا در بازارهای بین‌المللی عرضه می‌شود یا خیر؛ اما اوپو توانسته با بازاریابی درست، طرفداران زیادی در دنیا پیدا کند.

اوپو در شبکه‌ی اجتماعی ویبو نمونه عکس‌های دوربین گوشی فایند ایکس ۷ اولترا را به‌اشتراک گذاشت. این عکس‌ها با جزئیات زیاد خود، قدرت دوربین‌ پریسکوپی دوگانه‌ی گوشی را نشان می‌دهند.

گوشی اوپو فایند X7 به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز خواهد شد و به‌لطف این پردازنده‌ی قوی و دوربین باکیفیت می‌تواند جزو بهترین گوشی ها در سال ۲۰۲۴ باشد.

نمونه عکس‌ گرفته شده با دوربین گوشی اوپو فایند ‌X7 اولترا زنی جوان با عینک اسکی و جزئیات مشخص از بافت پوست صورتش
نمونه عکس‌ گرفته شده با دوربین گوشی اوپو فایند ‌X7 اولترا زن جوان چشم سبز با گوشگیر پشمی کرم رنگ و جزئیات مشخص از بافت پوست صورتش
نمونه عکس‌ گرفته شده با دوربین گوشی اوپو فایند ‌X7 اولترا زنی جوان با عینک اسکی
نمونه عکس‌ گرفته شده با دوربین گوشی اوپو فایند ‌X7 اولترا زنی جوان با پالتو پشمی به همراه یک سگ

تصاویر بالا با استفاده از دوربین پریسکوپی دوگانه‌ی OPPO Find X7 Ultra گرفته شده‌اند. درست است که عکاس حرفه‌ای این عکس‌ها را تصویربرداری کرده است، وضوح و کیفیت تصویر در عکس‌ها قدرت دوربین را نشان می‌دهند.

 دو گوشی از خانواده Find X7 در کنار هم

گوشی اوپو فایند X7 از ویژگی تماس حریم‌ خصوصی دو‌طرفه بهره می‌برد که البته فعلاً جزئیات دقیقی درباره‌ی آن ارائه نشده است. این گوشی از حالت VIP نیز برخوردار است که امنیت فراوانی را به‌ارمغان می‌آورد. اوپو همچنین ادعا می‌کند که گوشی جدیدش تراشه‌ای ویژه برای افزایش امنیت داده‌ها دارد.

اوپو فایند ایکس ۷ در ۸ ژانویه (۱۸ دی) به‌طور رسمی رونمایی می‌شود. تاریخ عرضه‌ی بین‌المللی و قیمت گوشی هنوز مشخص نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات