افشای تصاویر راگ فون ۸ پرو، گوشی پرقدرت ایسوس

پنج‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی گیمینگ راگ فون ۷ در دو رنگ سیاه و سفید
رندرهای منتشرشده از راگ فون ۸ ایسوس، طراحی بدنه و دوربین این گوشی گیمینگ را نشان می‌دهند.
تبلیغات

ایسوس از سری راگ فون ۸ (مدل پایه و پرو) در تاریخ ۸ ژانویه (۱۸ دی) رونمایی خواهد کرد. این برند تایوانی قبلاً به‌طور رسمی طراحی پنل پشتی محصول بعدی خود و بخشی از مشخصات کلیدی آن را به نمایش گذاشته و اکنون رندرهایی از راگ فون ۸ پرو منتشر شده است.

گوشی گیمینگ راگ فون ۸ پرو دارای ظاهر جعبه‌ای با دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در لبه‌ی سمت راست است. یک درگاه USB-C اضافی در سمت چپ قاب وجود دارد و در پنل جلویی نیز طراحی حفره‌ی مرکزی را می‌بینیم. نمایشگر از هر طرف دارای حاشیه‌های بسیار باریک است.

رندرهای رسمی راگ فون ۸ پرو

دوربین پشتی گوشی ایسوس از طراحی جزیره‌ای مربع‌شکل بهره می‌برد که از لبه‌ی سمت راست دارای بریدگی است. این مجموعه مجهز به سه حسگر دوربین و یک نشان برای ضبط ویدیو با فرمت 8K Ultra HD است.

با توجه به رندرهای فاش‌شده، لوگوی ROG روی دستگاه از نقاط ال‌ای‌دی ویژه‌ای تشکیل شده است و دارای نورپردازی متفاوتی نسبت به مدل استاندارد خواهد بود. قسمت پایینی راگ فون ۸ پرو دارای درگاه USB تایپ سی، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، اسپیکر گریل و سینی سیم‌‌کارت است.

پیش از این تأیید شده بود که راگ فون ۸ پرو از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد. این دستگاه دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد‌وغبار و آب است. همچنین انتظار می‌رود گوشی جدید ایسوس به دوربین تله‌فوتو با زوم ۱۰ برابری و سیستم لرزش‌گیر اپتیکال مجهز شود.

قیمت گوشی ایسوس هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است. با توجه به نزدیکی تاریخ رونمایی، احتمالاً به‌زودی شاهد اطلاعات بیشتری از این محصول خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات