قیمت و عکس واقعی هواوی نوا ۱۲ فاش شد؛ میان‌رده‌ای برای رقابت‌ با بهترین‌ها

شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی نوا ۱۲ از نمای پشتی در چهار رنگ تصویر غیررسمی
هواوی نوا ۱۲، میان‌رده‌ی خوش‌قیمت چینی‌ها، با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر OLED خمیده به بازار می‌آید.
تبلیغات

سری هواوی نوا ۱۲ قرار است در ۲۶ دسامبر ۲۰۲۳ (۵ دی ۱۴۰۲) در چین عرضه شود. براساس اطلاعات فاش‌شده، انتظار داریم که این گوشی هواوی در چهار مدل مختلف شامل هواوی نوا ۱۲، هواوی نوا ۱۲ پرو، هواوی نوا ۱۲ لایت و هواوی نوا ۱۲ اولترا وارد بازار شود. امروز برخی از اطلاعات این مدل‌‌ها زودتر از رونمایی فاش شدند.

قیمت گوشی هواوی نوا ۱۲ و ۱۲ پرو به‌ترتیب ۳٬۲۹۹ و ۴٬۴۹۹ یوان خواهد بود؛ اما مدل اولترای این میان‌رده با قیمت ۵,۴۹۹ یوان فروخته می‌شود.

قیمت گوشی های هواوی نوا ۱۲، هواوی نوا ۱۲ پرو و هواوی نوا ۱۲ اولترا

علاوه‌بر قیمت مدل‌های مختلف، تصاویری از هواوی نوا ۱۲ اولترا نیز منتشر شده است که نمای کاملی از این گوشی با پشت شیشه و چرم را نشان می‌دهد.

پیش‌ازاین، هواوی گفته بود که قرار است مدل جدید گوشی میان رده خود را در سه‌ رنگ‌بندی آبی کاربنی و سفید و مشکی به بازار عرضه کند و حالا باتوجه‌به تصاویر فاش‌شده، به‌نظر می‌رسد که پشت بدنه‌ی مدل مشکی این گوشی در دو طراحی مختلف و از جنس شیشه و روکش چرمی است که در مدل چرمی، این روکش تا نزدیک ماژول‌های دوربین را نیز پوشش می‌دهد.

رنگ بنفش گوشی هواوی نوا ۱۲ پرو

درباره‌ی رنگ‌های مدل پرو، اطلاعات زیادی در‌دسترس نیست؛ اما با‌توجه‌به تصاویر فاش‌شده، به‌نظر می‌رسد که هواوی نوا ۱۲ پرو با رنگ بنفش در‌دسترس کاربران قرار گیرد و در بخش دوربین، طراحی مشابه مدل اولترا داشته باشد.

باتوجه‌به شایعاتی که از مدل‌های مختلف سری هواوی نوا ۱۲ تا‌به‌امروز منتشر شده است، انتظار داریم که هر دو مدل ۱۲ پرو و ۱۲ اولترا این سری، با پردازنده‌ی Kirin 9000S و قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 5G به بازار عرضه شوند.

تراشه‌ی کرین 9000S پیش از سری هواوی نوا ۱۲، در گوشی‌های هواوی میت ۶۰ و میت ۶۰ پرو، عملکرد موفقی از خود نشان داده است. براساس برخی از شایعات دیگر، احتمالاً هواوی نوا ۱۲ اولترا از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه نیز پشتیبانی می‌کند.

به‌گفته‌ی افشاگر Digital Chat Station در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، هر دو مدل گوشی نوا ۱۲ پرو و ۱۲ اولترا صفحه‌نمایش OLED خمیده با وضوح 1.5K دارند.

به‌علاوه، این افشاگر چینی می‌گوید مجموعه‌ی دوربین‌های پشتی نوا ۱۲ و ۱۲ پرو متشکل از سه دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر و دوربین فوق‌عریض و دوربین تله‌فوتو با قابلیت پشتیبانی از زوم اپتیکال ۲ برابری خواهد بود. همچنین، هر دو گوشی به دوربین‌های سلفی ۶۰ مگاپیکسلی مجهز هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات