همکاری آنر و پورشه دیزاین؛ طراحی گوشی‌های چینی عجیب‌تر می‌شود

جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر نمای پشتی گوشی آنر مجیک ۶ پرو پورشه دیزاین
ظاهراً آنر با همکاری پورشه دیزاین قصد دارد دو گوشی با طراحی متفاوت معرفی کند.
تبلیغات

رندرهای فاش شده از جدیدترین مدل‌های گوشی آنر، نشان می‌دهند برند شناخته‌شده‌ی چینی با پورشه‌ دیزاین وارد همکاری شده است. ثمره‌ی این همکاری دو گوشی آنر مجیک ۶ و آنر مجیک ۶ پرو پورشه دیزاین است.

به گزارش ما‌ی‌درایورز آنر مجیک ۶ پورشه دیزاین دارای روکش چرمی و دورنگ قرمز و مشکی است. ماژول دوربین دایره‌ای شکل آن مجموعه دوربین سه‌گانه با چینش افقی را در خود جای داده و همچنین می‌توانیم لوگوهای آنر و پورشه دیزاین را ببینیم.

رندر نمای پشتی گوشی آنر مجیک ۶ پورشه دیزاین

به نظر می‌رسد که این همکاری محدود به یک گوشی نخواهد بود چراکه رندرهایی از مجیک ۶ پرو پورشه دیزاین هم منتشر شده است. اگرچه طراحی آن کم‌‌وبیش شبیه به مجیک ۵ پرو سال گذشته است، اما این گوشی در ماژول دوربین دایره‌ای شکل خود یک المان طراحی شبیه به ساعت دارد.

رندر نمای پشتی گوشی آنر مجیک ۶ پرو پورشه دیزاین

انتظار می‌رود آنر مجیک ۶ اوایل سال آینده‌ی میلادی از راه برسد. شایعات از وجود سه مدل خبر می‌دهند. نام دقیق آن‌ها هنوز مشخص نشده است؛ اما باتوجه به روند گذشته، ممکن است آنر مجیک ۶، مجیک ۶ پرو و مجیک ۶ آلتیمیت نامیده شوند.

حساب کاربری Digital Chat Station برخی از ویژگی‌های کلیدی مجیک ۶ پرو را فاش کرده است. انتظار می‌رود این گوشی با صفحه‌نمایش اولد 2K مجهزبه ناچ بیضی برای دوربین‌های دوگانه‌ی جلو از راه برسد.

قدرت‌بخش گوشی مجیک ۶ پرو، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود. ضمن اینکه شایعاتی مبنی‌بر وجود تراشه‌ی گرافیکی و امنیتی اختصاصی نیز وجود دارد. این گوشی با Magic OS 8 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد و دارای ویژگی اسمارت آیلند، مشابه داینامیک آیلند گوشی آیفون خواهد بود.

گوشی‌های جدید آنر همچنین برای اولین بار از ویژگی‌های هوش مصنوعی برای انجام یک سری کارها بهره خواهند برد. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی جدید آنر منتشر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات