آیفون به زوم ۱۰ برابری مجهز می‌شود؛ اما نه به این زودی‌ها

جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
کار با آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس
اپل در نظر دارد از دوربین تله‌فوتوی پریسکوپی با زوم ۱۰ برابری در گوشی‌های آینده‌اش استفاده کند.
تبلیغات

آیفون ۱۵ پرو مکس اولین پرچمدار اپل است که دوربین تله‌فوتو‌ی چهار منشوری با زوم ۵ برابری دارد. ظاهراً اپل قصد دارد که این قابلیت را بهبود ببخشد. شایعه‌ای وجود دارد که ادعا می‌کند کوپرتینویی‌ها در حال کار روی دوربین تله‌فوتو با زوم ۱۰ برابری هستند.

اپل برای انجام این کار LG Innotek را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان خود کنار می‌گذارد و آن را با یک شرکت چینی جایگزین می‌کند.

LG Innotek یکی از تأمین‌کنندگان لنز برای آیفون ۱۵ پرو مکس است، اما براساس یک گزارش، این سازنده به دلایل نامعلوم از لیست شرکا خارج خواهد شد.

در عوض، گفته می‌شود ICT که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت Luxshare است، لنز جدید را برای مدل‌های آینده‌ی آیفون در اختیار اپل قرار خواهد داد.

این شایعه مشخص نمی‌کند که اپل چه زمانی زوم ۱۰ برابری را به مدل‌های آینده‌ی آیفون اضافه می‌کند، اما احتمالاً آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس نخواهند بود و گفته می‌شود هر دو گوشی آیفون با لنز تله‌فوتو با زوم ۵ برابری ارتقایافته عرضه می‌شوند.

گفته می‌شود LG Innotek یکی از تأمین‌کنندگانی است که فناوری دوربین زیر نمایشگر را برای اپل آزمایش می‌کند تا به این شرکت در دستیابی به آیفون بدون حاشیه کمک کند. درحال حاضر مشخص نیست که LG Innotek سفارشات هر دو بخش را از دست می‌دهد یا خیر.

با افزایش قیمت قطعات مورد استفاده در نسل بعدی گوشی‌های آیفون احتمالاً قیمت گوشی تغییراتی خواهد داشت.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات