شیائومی ۱۴ پرو در ایران؛ موبایلی که قرار نبود از بازار چین خارج شود

پنج‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
گشتن در وبسایت زومیت با شیائومی ۱۴ پرو
منابع آگاه می‌گویند شیائومی ۱۴ پرو در بازارهای خارج از چین عرضه نخواهد شد؛ درحالی‌که این گوشی همین حالا در ایران قابل خرید است.
تبلیغات

شیائومی چند ماه پیش گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی ۱۴ را به‌صورت انحصاری برای بازار چین رونمایی کرد. این شرکت معمولاً برخی از گوشی‌هایش را روانه‌ی بازارهای بین‌المللی نیز می‌کند، اما ظاهراً چنین اتفاقی برای شیائومی ۱۴ پرو رخ نخواهد داد.

بر اساس گزارش XiaomiUI، شیائومی قصد دارد در سال ۲۰۲۴ صرفاً مدل پایه‌ی گوشی شیائومی ۱۴ را در بازارهای بین‌المللی عرضه کند.

ظاهراً دلیل عرضه‌نشدن شیائومی ۱۴ پرو در بازارهای بین‌المللی این است که شیائومی فعلاً توسعه‌ی نسخه‌ی گلوبال سیستم‌عامل HyperOS را روی مدل استاندارد این گوشی متمرکز کرده است.

گزارش جدید در حالی منتشر می‌شود که شیائومی ۱۴ پرو همین حالا در بازار ایران قابل خرید است و ما در زومیت حتی سراغ بررسی گوشی شیائومی ۱۴ پرو هم رفتیم و این محصول را زیر ذره‌بین بردیم.

بسیاری از برندها حضور رسمی در بازار ایران ندارند و شیائومی ۱۴ پرو هم به‌صورت غیررسمی وارد شده است. همین موضوع باعث شده است قیمت گوشی شیائومی ۱۴ پرو در ایران بسیار زیاد باشد.

در نظر داشته باشید که گزارش XiaomiUI از سوی شیائومی تأیید نشده است. بدین ترتیب شاید در آینده شاهد عرضه‌ی بین‌المللی شیائومی ۱۴ پرو که یکی از بهترین گوشی ها محسوب می‌شود باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات