سامسونگ به‌زودی گوشی فوق مقاوم عرضه می‌کند

پنج‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی XCover 7
گوشی مقاوم سامسونگ گلکسی XCover 7 تأییدیه‌های مختلف را دریافت کرده و این یعنی به‌زودی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

سامسونگ به‌زودی گوشی مقاوم جدیدی معرفی خواهد کرد. طی سال‌های گذشته شاهد عرضه‌ی گوشی و تبلت سامسونگ با نام گلکسی XCover بوده‌ایم که به محصولات مقاوم این برند اشاره دارد. طبق گزارش‌ها، غول فناوری کره‌ی جنوبی تصمیم دارد از گلکسی XCover 7 رونمایی کند که قبلاً برخی ویژگی‌ها و تصاویر آن فاش شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی XCover 7 در پایگاه داده‌ی SIG، بنچمارک گیگ‌بنچ، سایت FCC و NBTC رؤیت شده است. این دستگاه از شماره مدل SM-G556B بهره می‌برد و طبق اطلاعات قبلی در کره‌ی جنوبی تولید می‌شود و از استاندارد‌های مخابراتی 4G/LTE، 3G، 2G و 5G پشتیبانی می‌کند.

طبق گواهی FCC، گلکسی XCover 7 به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده و از شارژ سیمی ۲۵ وات بهره می‌برد. این گواهی همچنین نشان می‌دهد دستگاه مذکور از NFC و 5G پشتیبانی خواهد کرد. طبق برخی گزارش‌ها گوشی مقاوم بعدی سامسونگ می‌تواند با باتری قابل‌تعویض عرضه شود.

به‌نوشته‌ی سم‌موبایل، گلکسی XCover 7 از پردازنده‌ی دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس، رم ۶ گیگابایت و One UI 6 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ بهره می‌برد. این گوشی احتمالاً سه یا چهار به‌روزرسانی اصلی اندروید را دریافت خواهد کرد و نسبت‌به نسل قبلی خود حاشیه‌های باریک‌تری خواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی مقاوم می‌توان به گواهی IP68 (مقاومت دربرابر آب و گردوغبار) و گواهی MIL-STD-810G اشاره کرد.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی XCover 7 هنوز مشخص نیست اما انتظار داریم به‌زودی جزئیات بیشتری از این محصول دردسترس قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات