رئيس وان پلاس در واکنش به حواشی: گوشی‌های فروخته‌شده را پس می‌گیریم

سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
گوشی وان پلاس ۱۲ / OnePlus 12 رنگ بندی
ظاهراً برخی خریداران وان‌پلاس ۱۲ با مشکلاتی مثل ایجاد شکاف بین ماژول دوربین و قاب پشتی دستگاه مواجه شده‌اند.
تبلیغات

چند روز قبل شاهد رونمایی از وان‌پلاس ۱۲ در چین بودیم و اکنون گزارش‌هایی درمورد خرابی گوشی وان پلاس مطرح شده است. تصاویری که خریداران این دستگاه در ویبو به‌اشتراک گذاشته‌اند، شکاف قابل‌ توجهی را بین ماژول دوربین و پنل پشتی نشان می‌دهند و البته همه‌ی واحدهای گوشی مذکور با چنین مشکلی مواجه نشده‌اند.

لی جی رئیس وان‌پلاس با انتشار پستی در ویبو گفت شکاف بین ناحیه‌ی دوربین و قاب پشتی وان‌پلاس ۱۲ تأثیر منفی بر عملکرد ضدآب و ضد گردوغبار دستگاه ندارد و علاوه‌براین تضمین کرد کاربران تا ۷ روز پس‌ از خرید در صورت عدم رضایت از دستگاه مذکور می‌توانند آن را بدون هیچ دلیلی مرجوع کنند.

لو ویبینگ، رئیس گروه شیائومی و مدیرکل برند ردمی با انتشار پستی ادعا کرد شکاف بزرگ بین ناحیه‌ی دوربین و قاب پشتی وان‌پلاس ۱۲ با استانداردهای کنترل کیفی داخلی وان‌پلاس مطابقت دارد و این یعنی استانداردهای تولید گوشی شیائومی دقیق‌تر هستند.

مشکل شکاف بین ما‌ژول دوربین وان پلاس ۱۲ و قاب پشتی این گوشی
مشکل شکاف بین ما‌ژول دوربین وان پلاس ۱۲ و قاب پشتی این گوشی

لی جی در پاسخ به رئیس ردمی بیانیه‌ای رسمی صادر کرد و به مشتریان شرکت متبوعش اطمینان داد مشکلات گزارش‌شده نشان از مشکل کیفیت یا طراحی ندارند. او توضیح داد پوشش باتری، ماژول دوربین و فریم میانی وان‌پلاس ۱۲ از سه ماده‌ی مختلف ساخته شده است که هرکدام ضریب انبساط و انقباض متفاوتی دارند و دلیل بروز مشکل می‌تواند به‌ همین موضوع ارتباط داشته باشد.

لی جی همچنین مخالفتش را با رقابت مخرب از طرف برخی مدیران برندهای رقیب که سعی در گمراه‌کردن مردم داشتند ابراز کرد و چنین رفتاری را مضر و البته نادر دانست.

قیمت گوشی وان پلاس ۱۲ با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت ۶۰۵ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات