وان پلاس 12R با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی از راه می‌رسد

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طراحی دوربین وان‌پلاس ۱۱
پرچم‌دار اقتصادی وان پلاس با طراحی چشم‌نواز و دوربین‌های توانمند از راه می‌رسد.
تبلیغات

وان پلاس ۱۲ هم‌اکنون در چین عرضه شده است و ژانویه‌ی ۲۰۲۴ (دی و بهمن) روانه‌ی بازارهای بین‌المللی خواهد شد. انتظار می‌رود که این شرکت چینی درکنار آن وان پلاس 12R را نیز به بازارهای بین‌المللی عرضه کند.

پرچم‌دار اقتصادی وان پلاس برای کاربرانیگزینه‌ی ارزشمندی محسوب می‌شود که به صرف هزینه‌ی زیاد برای خرید گوشی‌های پرچم‌دار تمایلی ندارند. یکی از افشاگران با انتشار پستی در ایکس، مشخصات دوربین وان پلاس 12R را فاش کرده است.

طبق این اطلاعات، وان پلاس 12R به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX890 با دیافراگم f/1.8 و حسگر ۱/۱٫۵۶ اینچی و لرزش‌گیر اپتیکال (OIS)، مجهز خواهد بود.

گفته می‌شود وان پلاس 12R دوربین فوق‌‌عریض ۸ مگاپیکسلی سونی IMX355 با دیافراگم f/2.2 و میدان دید ۱۱۲ درجه خواهد داشت. دوربین سوم این گوشی وان پلاس حسگر ۳۲ مگاپیکسلی سونی IMX709 با دیافراگم f/2.0 دارد که زوم اپتیکال ۲ برابری ارائه می‌دهد. دوربین اصلی نیز احتمالاً توانایی فیلم‌برداری ۶۰ فریم‌برثانیه 4K را خواهد داشت.

با‌توجه‌به رندرهای قبلی، انتظار می‌رود وان پلاس 12R با نمایشگر ۶٫۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی اولد عرضه شود و به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز باشد. اگرچه این بهترین پردازنده‌ی کوالکام نیست، به‌اندازه‌ی کافی توانمند است تا در پرچم‌دار اقتصادی وان پلاس قرار بگیرد. جدیدترین گوشی وان پلاس از باتری ۵٬۵۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ وات بهره می‌گیرد.

مشخصات وان پلاس 12R به‌جز دوربین فوق‌عریض و صفحه‌نمایش کوچک‌تر و باتری بزرگ‌تر بسیار شبیه به مشخصات وان پلاس ۱۱ است؛ البته تفاوت‌های زیادی وجود دارد که وان پلاس ۱۲ و وان پلاس 12R را از هم متمایز کند.

احتمالاً وان پلاس 12R به‌عنوان پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه می‌تواند فروش مناسبی را تجربه کند. باید دید وان پلاس قیمت گوشی را چگونه تعیین می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات