قیمت قطعات گوشی ردمی K70 پرو شیائومی مشخص شد

یک‌شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
گوشی ردمی K70
ردمی K70 پرو یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین پرچمداران بازار موبایل محسوب می‌شود و قیمت اکثر قطعات یدکی این محصول نیز واقعاً مناسب است.
تبلیغات

شیائومی سری ردمی K70 را در چین عرضه کرد و فقط پنج دقیقه پس‌ از عرضه، ۶۰۰ هزار دستگاه از این گوشی‌ها فروخت که دو برابر فروش ردمی K60‌ است. اکنون قیمت قطعات و لوازم یدکی ردمی K70 پرو به‌طور رسمی اعلام شده تا خریداران در صورت نیاز بدانند برای تعویض و تعمیر این محصول چقدر باید هزینه کنند.

ردمی تأیید کرده که دوربین‌های عقب ردمی K70 پرو از ۶٫۳ دلار تا ۱۵٫۴ دلار، دوربین جلو ۶٫۳ دلار و باتری آن ۱۵٫۸ دلار برای کاربران هزینه خواهد داشت که نسبتاً مقرون‌به‌صرفه به‌نظر می‌رسد.

به‌هرحال برای تعویض مادربرد ردمی K70 پرو با توجه به حافظه‌ی ذخیره‌سازی دستگاه باید ۳۳۵ تا ۳۹۰ دلار پرداخت کنید. هزینه‌ی تعویض نمایشگر دستگاه مذکور ۷۷ دلار و قاب پشتی آن ۱۳٫۳ دلار است.

در جدول زیر قیمت قطعات یدکی گوشی شیائومی آورده شده است:

نام قطعه

قیمت

نمایشگر

۷۷ دلار

مادربرد

از ۳۳۵ دلار تا ۳۹۰ دلار

دوربین پشتی

از ۶٫۳ دلار تا ۱۵٫۴ دلار

دوربین جلو

۶٫۳ دلار

باتری

۱۵٫۸ دلار

قاب پشتی

۱۳٫۳ دلار

قیمت قطعات و لوازم یدکی گوشی ردمی K70 پرو

توجه داشته باشید قیمت‌های جدول فوق فقط برای قطعات است ۵٫۶ دلار حق تعمیر نیز به آن اضافه خواهد شد.

ردمی K70 پرو یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است. قیمت گوشی مذکور از ۴۶۵ دلار برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایت شروع می‌شود و بهترین مدل این محصول با حافظه‌ی ذخیره‌سازی یک ترابایتی و رم ۲۴ گیگابایتی ۶۲۰ دلار قیمت دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات