آنر مجیک ۶ پرو با شارژ ۱۰۰ وات و ارتباط ماهواره‌ای از راه می‌رسد

شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
رونمایی آنر مجیک ۵ پرو در MWC 2023
گوشی پرچمدار آنر با قدرتمندترین تراشه‌ی اسنپدراگون و ارتباط ماهواره‌ای در راه است.
تبلیغات

پس از درز اطلاعات و شایعات در مورد دو گوشی جدید سری GT به نام‌های آنر X50 جی‌تی و آنر 90 جی‌تی، آنر خود را برای عرضه‌ی سری پرچمدار مجیک ۶ آماده می‌کند و مدل پرو از این گوشی به‌تازگی در فهرست گواهی نامه 3C ظاهر شده است.

براساس اطلاعات منتشرشده آنر مجیک ۶ پرو از ارتباط 5G پشتیبانی خواهد کرد. با این حال، ویژگی قابل توجه این گوشی پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای است. با این حال احتمالاً این قابلیت تنها مخصوص نسخه‌ی پرو خواهد بود؛ چراکه آنر مجیک ۶ استاندارد که ماه گذشته در 3C ظاهر شد، هیچ نشانه‌ای از اتصال ماهواره‌ای نداشت.

آنر مجیک ۶ پرو

انتظار می‌رود آنر مجیک ۶ پرو دارای نمایشگر اولد با وضوح بالا با حفره‌ی کپسولی برای دوربین‌های دوگانه جلویی و سنسورهای پیشرفته باشد. این گوشی با سیستم‌عامل جدید MagicOS 8 عرضه خواهد شد که مبتنی‌بر اندروید ۱۴ است و از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قدرت خواهد گرفت. جدیدترین گوشی آنر همچنین از یک تراشه‌ی گرافیکی اختصاصی و یک تراشه‌ی امنیتی داخلی به همراه مدل هوش مصنوعی بهره خواهد برد.

قاب پشتی آنر مجیک ۶ پرو احتمالاً ساخته‌شده از شیشه‌ی نانو سرامیکی است. گزارش‌ها اشاره می‌کنند که این گوشی هوشمند به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50k با گشودگی دیافراگم متغیر مجهز خواهد بود در بخش باتری هم این گوشی از شارژ ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند. آنر هنوز تاریخ عرضه و قیمت گوشی سری مجیک ۶ را اعلام نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات