این گوشی ۳٫۵ میلیونی داینامیک آیلند آیفون ۶۰ میلیونی را شبیه‌سازی می‌کند

جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
رنگ سبز گوشی اینفینیکس اسمارت ۸ HD
گوشی اقتصادی اینفینیکس با نمایشگر ۶٫۶ اینچ، داینامیک آیلند و سیستم‌عامل اندروید ۱۳ گو از راه می‌رسد.
تبلیغات

پس از فاش شدن مشخصات و تصاویر گوشی اینفینیکس اسمارت ۸ اچ‌دی، این‌بار این شرکت چینی از جایگزین اینفینیکس اسمارت ۷ اچ‌ دی با قیمت اقتصادی پرده برداشت. باتوجه به مشخصات گوشی در فروشگاه آنلاین Flipkart، اسمارت ۸ اچ‌دی با نمایشگر ۶٫۶ اینچی با وضوح HD پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی روانه‌ی بازار خواهد شد.

طراحی این گوشی شباهت‌هایی به گوشی اپل مدل آیفون ۱۵ پرو دارد. دوربین سلفی ۹ مگاپیکسلی اینفینیکس اسمارت ۸ اچ‌دی درون حفره‌ای شبیه به داینامیک آیلند آیفون‌ها قرار گرفته است که اینفینیکس به آن Magic Ring می‌گوید.

رندر رسمی گوشی اینفینیکس اسمارت ۸ HD
رنگ‌های گوشی اینفینیکس اسمارت ۸ HD

پردازنده‌ی UniSOC T606 همراه با رم ۳ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی در دل اینفینیکس اسمارت ۸ اچ‌دی قرار گرفته است. کاربران می‌توانند با استفاده‌ از کارت حافظه‌ی MicroSD، فضای ذخیره‌سازی این گوشی را تا ۲ ترابایت افزایش بدهند.

چینش دوربین‌ها در پنل پشتی این گوشی مانند طراحی پنل جلویی،‌ به آیفون ۱۵ پرو مکس شباهت دارد. اینفینیکس در اسمارت ۸ اچ‌دی از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و دو دوربین هوش مصنوعی برای پردازش عکس‌ها استفاده کرده است.

انرژی گوشی اقتصادی اینفینیکس اسمارت ۸ اچ‌دی توسط باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ ۱۰ وات تأمین می‌شود. این گوشی با حسگر اثرانگشت روی دکمه‌ی پاور، شبکه‌ی 4G LTE، بلوتوث ۵، WiFi دوبانده و GPS عرضه خواهد شد.

کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت رم مجازی در XOS 13 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ گو، رم این گوشی را تا ۶ گیگابایت افزایش دهند و از قابلیت‌های هوش مصنوعی در ویرایش عکس‌ها، محافظت از چشم و کدک صوتی DTS در اینفینیکس اسمارت ۸ اچ‌دی استفاده کنند.

قیمت گوشی اینفینکس اسمارت ۸ اچ‌دی ۷۵٫۵ دلار است و در رنگ‌های سبز، طلایی، مشکی و سفید روانه‌ی بازار خواهد شد. قیمت گوشی مورد بحث، آن را در بین محصولات ارزان قرار می‌دهد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات