مشخصات ردمی K70 اولترا لو رفت؛ شیائومی بازار موبایل را به‌هم می‌ریزد

سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
گوشی ردمی K70
شیائومی قصد دارد مدل جدیدی از سری ردمی K70 را با مشخصات شبیه به پرچمداران تولید کند.
تبلیغات

شیائومی همچنان به گسترش لاین‌آپ خود ادامه می‌دهد. در حال حاضر این شرکت با پرچمداران شیائومی ۱۴ به رکورد فروش دست پیدا کرده و با گوشی‌های قاتل پرچمدار ردمی K70 پا به میدان گذاشته است. بااین حال، اطلاعات اخیر نشان می‌دهد غول فناوری چینی برنامه‌های بیشتری دارد.

ظاهراً قرار است عضو جدیدی به خانواده‌ی ردمی K70 شامل ردمی K70 Pro، ردمی K70E و ردمی K70 اضافه شود که ردمی K70 اولترا نام دارد.

به نوشته‌ی آی‌تی‌هوم یکی از افشاگران به‌تازگی اطلاعاتی فاش کرده که نشان می‌دهد این گوشی از پردازنده‌ی دیمنسیتی ۹۳۰۰ قدرت می‌گیرد. پیش‌بینی می‌شود این دستگاه از کانفیگ‌های متمایزی بهره ببرد که در مقایسه با مدل رده‌بالای فعلی یعنی ردمی K70 پرو ارتقایافته‌تر است.

K70 پرو، مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است و از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی امولد 2K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات بهره می‌برد.

انتظار می‌رود مدل جدید گوشی شیائومی از سری K70، مشخصات مشابهی با ردمی K70 پرو اما با تمایزات قابل توجه داشته باشد. K70 اولترا با بهره‌مندی از پردازنده‌ی قوی‌تر دیمنسیتی ۹۳۰۰ می‌تواند عملکرد کمی بهتر در مقایسه با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ ارائه دهد.

شنیده‌ها همچنین به بهبود قابلیت‌های دوربین و افزایش عمر باتری برای مدل اولترا اشاره دارند و گوشی جدید احتمالاً از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵۰ وات بهره می‌برد.

انتظار می‌رود دوربین ردمی کی ۷۰ اولترا شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی جدید و یک دوربین فوق عریض ۱۰۸ مگاپیکسلی باشد. ردمی K70 اولترا قرار است در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴ عرضه و وارد عرصه‌ی رقابت با بهترین گوشی‌ ها شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات