سرعت انتقال وان پلاس ۱۲ هم‌سطح آیفون ۱۵ پرو خواهد بود

یک‌شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
نمایی از پنل پشتی وان‌پلاس ۱۱
وان پلاس ۱۲ با گواهی ضدآب IP65 و درگاه بسیار سریع USB-C روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

مشخصات تازه‌ای از گوشی پرچم‌دار جدید وان پلاس ۱۲ در صفحه‌ی رسمی وان پلاس در ویبو منتشر شده است. بر این اساس، گوشی جدید وان پلاس گواهی رسمی IP65 را برای مقاومت در‌برابر گردوغبار و آب دریافت کرده است.

اگرچه رتبه‌ی این گواهی درمقایسه‌با IP68 که اکثر گوشی‌های پرچمدار دریافت می‌کنند، پایین‌تر است، همچنان یک پله بالاتر از رتبه‌ی IP64 موجود در نسخه‌ی قبلی این مدل، یعنی وان پلاس ۱۱، قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود با تولید گوشی‌های پرچمدار بیشتری از وان پلاس، این رتبه ارتقا پیدا کند.

جدیدترین گوشی وان پلاس به درگاه USB 3.2 Gen 1 مجهز خواهد بود. این همان درگاهی است که در گوشی‌های پرچم‌دار دیگر یافت می‌شود و امکان انتقال سریع اطلاعات تا ۱۰ گیگابایت‌بر‌ثانیه را با کابل مناسب فراهم می‌کند.

مشخصات وان پلاس ۱۲

براساس اطلاعات منتشرشده از وان پلاس ۱۲، به‌نظر می‌رسد که با یکی از گوشی‌های پرچم‌دار قدرتمند روبه‌رو خواهیم بود. البته مشخصات این گوشی هوشمند می‌تواند باعث افزایش قیمت آن شود.

وان پلاس به‌تازگی اعلام کرده است که گوشی پرچم‌دار جدیدش روشن‌ترین نمایشگر با حداکثر روشنایی ۴۵۰۰ نیت، اسکنر اثر انگشت فوق‌ نازک و یکی از بهترین سیستم‌های خنک‌کننده را خواهد داشت. همچنین، این گوشی به جدیدترین پردازنده پرچم‌دار کوالکام، یعنی نسل ۳ اسنپدراگون ۸، مجهز می‌شود.

وان پلاس ۱۲ رسماً در تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذر) در چین و نسخه‌ی بین‌المللی آن در ژانویه‌ی ۲۰۲۴ (دی و بهمن) رونمایی خواهد شد. با‌توجه‌به این‌که تمام اطلاعات مربوط به گوشی فاش شده است، فقط باید منتظر قیمت رسمی آن باشیم.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات