فوری: این گلکسی S24 اولترا سامسونگ است

جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
تصویر فاش شده از قاب پشتی گلکسی S24 اولترا
با نزدیک شدن به زمان رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ، تصاویر جدید از گلکسی S24 اولترا فاش شده است.
تبلیغات

تنها چند ماه تا عرضه سری گلکسی S24 فاصله داریم و کاربران بسیار هیجان‌زده هستند که ببینند این بار سامسونگ چه تغییراتی را برای کهکشانی‌های جدیدش درنظر گرفته است. پیش از این رندرهای فاش شده از گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا را دیده بودیم. حالا تصاویر جدیدی از گلکسی S24 اولترا فاش شده است که این گوشی را با نمایشگر تخت نشان می‌دهد.

یکی از افشاگران با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق) تصاویر منتسب به گلکسی S24 اولترا را منتشر کرد. همچنین افشاگر معروف سامسونگ یعنی Ice Universe، با اشاره به اینکه این عکس‌ها مربوط به یک دستگاه واقعی هستند، اعتبار بیشتری به آن‌ها بخشیده است (البته باز هم با دیده شک و تردید به آن ها نگاه می‌کنیم چرا که به هرحال تصاویر رسمی محسوب نمی‌شوند).

تصاویر فاش شده از قاب کناری گلکسی S24 اولترا

تصاویر منتشر شده، شباهت زیادی با رندرهای فاش‌شده‌ی قبلی دارند، هرچند اگر فکر می‌کنید این دستگاه شبیه گلکسی S23 اولترا یا حتی گلکسی S22 اولترا است، شما را سرزنش نمی‌کنیم.

مهم‌ترین تغییری که در این تصاویر مشاهده می‌شود، این است که صفحه‌نمایش گوشی تقریبا تخت است. پنل شیشه‌ای انحنای بسیار ظریفی در لبه‌های کناری دارد و احتمالا از شیشه خمیده‌ی ۲٫۵ بعدی استفاده می‌کند، اما به اندازه‌ی گوشی‌های قبلی سری اولترا خمیده نیست.

تصاویر فاش شده از قاب پشتی گلکسی S24 اولترا

همچنان شاهد قاب کناری با طراحی جعبه‌ای‌شکل در این گوشی هستیم. به نظر می‌رسد S24 اولترا لبه‌های تیزتری داشته باشد.

تصاویر فاش‌شده همچنین قلم S Pen گوشی سامسونگ را نشان می‌دهند که به طور قابل توجهی از قاب گوشی بیرون زده است. این بیرون‌زدگی احتمالا به این دلیل است که این‌ گوشی نمونه‌ی پیش تولید است و قطعا در نمونه‌های نهایی این مورد برطرف می‌شود.

این تصاویر با آنچه که پیش‌تر از پرچمداران جدید سامسونگ دیده‌ایم مطابقت دارند اما به‌هرحال باید همچنان با دیده‌ی تردید به ‌‌آن‌ها نگاه کرد زیرا ممکن است این‌ها نمونه‌های پیش تولیدی باشند که در نهایت با مدل نهایی که به‌دست کاربران می‌رسد تفاوت داشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات