ویدیو و تصاویر مربوط به نمونه اولیه از تلفن با صفحه نمایش خمیده سامسونگ

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ شب گذشته در کنفرانس دوم خود از پردازنده 8 هسته‌ای Exynos 5 Octa و صفحه‌نمایش OLED خمیده و تاشو با نام Youm پرده‌برداری کرد. این شرکت نمونه اولیه از تلفن مجهز به صفحه‌نمایش خمیده را نیز برای معرفی بهتر فناوری نمایشگرهای خمیده به نمایش گذاشت. حالا تصاویر و ویدئو مربوط به این تلفن منتشر شده است که در ادامه می‌توانید با تماشای آن‌ها دید بهتری نسبت به این فناوری بدست آورید.
تبلیغات

تلفن نمایش داده شده یک نمونه اولیه است و نام و نشانی ندارد و اصلا مشخص نیست که آیا این نمونه اولیه روزی به یک تلفن واقعی بدل خواهد شد یا خیر. خود سامسونگ نیز هنوز دقیقاً نمی‌داند که از لبه خمیده نمایشگر چه استفاده می‌توان کرد و فعلا اشاره کرده که از این لبه خمیده می‌توان برای نمایش اطلاع‌رسانی‌ها و موارد اینچنینی استفاده نمود، اما بدون شک این قابلیت‌ها یک امکان رقابتی و تأثیر گذار در انتخاب مشتری نیستند و سامسونگ باید بدنبال موارد جالب‌تری باشد.

این نمونه اولیه هیچ کدام از امکانات یک تلفن را ندارد و تنها یک نمونه اولیه برای نمایش فناوری نمایشگر خمیده است یعنی این ماکت تلفن حتی امکان برقرار تماس تلفنی را ندارد و فاقد سیستم عامل و دوربین و دیگر امکانات تلفن های معمولی است. نمونه اولیه تلفن خمیده سامسونگ تنها دارای یک پردازنده سبک برای نمایش تصویر دمو است.

نظر شما در مورد این فناوری چیست و صفحه‌نمایش خمیده چقدر روی انتخاب شما تأثیر گذار خواهد بود؟

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات