شیائومی رقیب زد فلیپ ۵ را با تراشه نسل قبل معرفی می‌کند

سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
نمایی از گلکسی زد فلیپ ۵ در دست
شیائومی با میکس فلیپ به جنگ گلکسی زد فلیپ ۵ می‌رود. این گوشی احتمالاً به تراشه‌ی پرچمدار نسل قبل مجهز خواهد شد.
تبلیغات

انتظار می‌رود شیائومی در سال ۲۰۲۴ دو گوشی تاشو معرفی کند. احتمالاً گوشی میکس فولد ۴ در نیمه‌ی دوم سال عرضه می‌شود؛ درحالی‌که در نیمه‌ی اول، احتمال دارد این شرکت از یک گوشی تاشدنی به سبک گلکسی زد فلیپ ۵ به نام شیائومی میکس فلیپ رونمایی کند. افشاگری با انتشار پستی در ویبو، نام پردازنده این گوشی را فاش کرده است.

به گفته‌ی افشاگر چینی، شیائومی چند دستگاه مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در دست تولید دارد. او می‌گوید که علاوه‌بر ردمی K70، تبلت و گوشی تاشدنی کوچک این برند نیز از تراشه‌ی مذکور برخوردار خواهند بود.

به نظر می‌رسد تبلتی که افشاگر در مورد آن صحبت می‌کند، شیائومی پد ۷ پرو باشد. در گزارش اخیر ادعا شده است که پد ۷ پرو با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی LCD، اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و ماژول دوربین مربعی شکل مانند شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو از راه خواهد رسید. گوشی تاشدنی کوچک شیائومی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ که افشاگر در مورد آن صحبت می‌کند، شیائومی میکس فلیپ نام خواهد گرفت.

پتنت گوشی تاشدنی جدید شیائومی میکس فلیپ

در حال حاضر، اطلاعاتی در مورد سایر مشخصات میکس فلیپ وجود ندارد. با این حال، طرح شماتیک بالا نشان می‌دهد که مجموعه‌ی دوربین سه‌تایی شامل یک دوربین با لنز تله‌فوتو و زوم ۳ برابری خواهد بود.

فهرست دیتابیس IMEI که در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) منتشر شد، این گوشی شیائومی را با شماره مدل 2311BPN23C نمایش داد. شیائومی میکس فلیپ احتمالاً با شیائومی ۱۴ اولترا در آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) از راه می‌رسد. نسل اول میکس فلیپ ممکن است فقط در چین عرضه شود.

انتظار می‌رود تاشدنی جدید شیائومی در بازار داخلی چین با آنر مجیک فلیپ و ویوو ایکس فلیپ ۲ رقابت کند که احتمالاً در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات