مشکل عجیب پیکسل ۸ پرو: نقطه‌های برآمده در زیر نمایشگر

سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
منوی تغییر والپیپر پیکسل ۸ پرو
به‌تازگی کاربران پیکسل ۸ پرو تصاویری از این گوشی منتشر کرده‌اند که خبر از دردسری تازه برای گوگل می‌دهد.
تبلیغات

برخی از دارندگان گوشی پیکسل ۸ پرو متوجه برآمدگی‌های دایره‌ای شکل در نقاط مختلف صفحه‌نمایش شده‌اند که به نظر می‌رسد حاصل فشار عاملی در قسمت زیرین نمایشگر باشد.

به‌نظر نمی‌رسد که این برآمدگی‌ها مربوط به شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ باشد. یکی از احتمالات این است که سطح ناهمواری که نمایشگر روی آن قرار دارد، باعث ایجاد فرورفتگی می‌شود.

ظاهراً محل قرارگیری برخی قطعات که در قسمت زیرین نمایشگر و کناره‌های گوشی قرار گرفته‌اند به صفحه‌نمایش پیکسل ۸ پرو فشار وارد می‌کنند. احتمال دیگر این است که در فرایند تولید گوشی این اتفاق افتاده باشد.

حفره‌های ایجاد شده روی نمایشگر پیکسل ۸ پرو
حفره‌های ایجاد شده روی نمایشگر پیکسل ۸ پرو

درحال‌حاضر این مشکل هیچ تأثیری روی عملکرد لمسی پیکسل ۸ پرو یا کیفیت تصویر آن ندارد، ضمن اینکه برآمدگی‌ها واقعاً قابل مشاهده نیستند، مگر اینکه در روشنایی کامل و با فاصله‌ی بسیار نزدیک به دنبال آن‌ها بگردید؛ اما نگرانی برخی افراد این است که برآمدگی‌ها و فرورفتگی‌ها به‌مرور زمان بدتر شوند تا جایی که به نمایشگر آسیب برسانند.

حفره‌های ایجاد شده روی نمایشگر پیکسل ۸ پرو

در تصاویری که چند نفر از مالکان پیکسل ۸ پرو در صفحه‌ی رسمی پشتیبانی گوگل منتشر کرده‌اند، دیده می‌شود که این برآمدگی‌ها در لبه‌ی بالایی ظاهر می‌شوند. دو عدد از آن‌ها در سمت چپ دوربین جلو و دیگری در سمت راست قرار دارند. در لبه‌ی چپ و راست گوشی گوگل نیز، برآمدگی‌های بیشتری دیده می‌شود.

ده‌ها گزارش اینچنینی وجود دارد و تعدادی از آن‌ها برای جایگزینی گوشی‌های خود به نمایندگی‌های گوگل مراجعه کرده‌اند. مشخص نیست که آیا این مسئله‌ای گسترده است یا خیر. با این حال، برخی از کاربران خواستار گارانتی طولانی مدت، در صورت بدتر شدن این مشکل هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات