شیائومی ۱۴ در ۴ ساعت رکورد فروش شیائومی ۱۳ را شکست!

چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
مدل سبز گوشی شیائومی ۱۴ پرو / Xiaomi 14 Pro
پرچم‌دار جدید شیائومی رکورد جدیدی در فروش ثبت کرد و تنها در ۴ ساعت آمار فروش پرچم‌دار قبلی را شکست.
تبلیغات

شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو در ساعت ۸ شب ۳۱ اکتبر (به‌وقت محلی) در فروشگاه‌های آنلاین چینی دردسترس خریداران قرار گرفتند و پس از مدت کوتاهی، شیائومی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو پستی منتشر کرد و از فروش خیره‌کننده‌ی شیائومی ۱۴ خبر داد. تنها چهار ساعت پس آغاز فروش، موجودی شیائومی ۱۴ در برخی از فروشگاه‌ها به پایان رسید.

شیائومی آمار دقیقی از فروش پرچم‌دار خود منتشر نکرد؛ اما فروشگاه آنلاین شیائومی‌هوم به‌دلیل حجم زیاد سفارشات، دچار مشکل فنی شده بود. به‌گفته‌ی شیائومی، پرچم‌دارهای جدید این شرکت تنها پنج دقیقه پس از عرضه، به فروش ۶ برابر بیشتر از نسل قبل در بازه‌ی زمانی مشابه دست پیدا کردند.

شیائومی ۱۴ پرو با پردازنده Snapdragon 8 Gen 3، رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی و یا یک ترابایتی عرضه می‌شود. شیائومی از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، فوق عریض و تله‌فوتو در این پرچم‌دار استفاده کرده است.

قیمت گوشی شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو یکی از دلایل فروش سرسام‌آور پرچم‌دارهای جدید شیائومی است. قیمت این محصول از قیمت گوشی سامسونگ و قیمت گوشی آیفون رده‌بالا و قیمت گوشی پرچم‌داران اکثر برندهای دیگر مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

*تصویر اصلی مقاله گوشی شیائومی ۱۳ اولترا را نشان می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات