این هواوی Nova 11 SE است

دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
هواوی Nova 11 SE
رندر جدیدی از Nova 11 SE هواوی فاش شده است که طراحی این گوشی هوشمند را به ما نشان می‌دهد.
تبلیغات

هواوی خود را برای معرفی گوشی‌ هوشمند جدیدی از سری Nova آماده می‌کند. اکنون رندر جدیدی از Nova 11 SE فاش‌شده که دید خوبی از طراحی این محصول ارائه می‌دهد.

رندر هواوی Nova 11 SE را افشاگر چینی به‌ نام Hostelfall در ویبو به‌اشتراک گذاشته است. با نگاهی به تصویر مذکور مشاهده می‌کنیم که بخش پشتی گوشی از دو ماژول حلقه‌ای بهره می‌برد که سه دوربین را در خود جا داده است و قاب پشتی دستگاه نیز بافتی مات دارد. رندر فاش‌شده گوشی هواوی را در دو رنگ سبز و سفید نشان می‌دهد. این طراحی با گزارش‌های قبلی مطابقت دارد.

متأسفانه جزئیات جدیدی درباره‌ی هواوی Nova 11 SE فاش نشده است؛ اما طبق شایعات قبلی، می‌دانیم این محصول احتمالاً به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی OLED با وضوح Full HD پلاس و پشتیبانی از رنگ ۱۰ بیتی عرضه خواهد شد. انتظار داریم گوشی مذکور با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دردسترس مشتریان قرار گیرد.

مشخصات کامل گوشی هواوی Nova 11 SE در آستانه رونمایی فاش شد
مشخصات کامل گوشی هواوی Nova 11 SE در آستانه رونمایی فاش شد
مطالعه '1

سیستم‌عامل پیش‌فرض هواوی Nova 11 SE مثل سایر گوشی‌های این شرکت HarmonyOS 4.0 خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های موردانتظار این محصول می‌توان به باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی اشاره کرد.

درحال‌حاضر، قیمت گوشی مذکور را نمی‌دانیم؛ اما طبق شایعات، در ماه جاری معرفی خواهد شد. باید دید قیمت گوشی هواوی چقدر تعیین خواهد شد و آیا می‌تواند دربرابر رقبایش حرفی برای گفتن داشته باشد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات