تاریخ رونمایی گوشی اقتصادی ردمی 13C فاش شد

دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
مطالعه 1 دقیقه
رندر ردمی 13C مشکی
گوشی ردمی 13C در فهرست آنلاین MIUI رؤیت شده و اکنون اطلاعات بیشتری درمورد مشخصات و همچنان تاریخ معرفی آن داریم.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته رندرهایی از گوشی اقتصادی ردمی 13C دردسترس قرار گرفت. این تصاویر طراحی گوشی و رنگ‌بندی آن را به ما نشان دادند.

اکنون ردمی 13C در فهرست آنلاین MIUI رؤیت و جزئیات بیشتری درمورد آن فاش شده است. طبق ادعای XiaomiUI، دستگاه مذکور در پایگاه داده‌ی IMEI نیز به‌ثبت رسیده و شماره مدل‌های مربوط به نواحی مختلف را به‌اشتراک گذاشته است.

  • بازار چین با شماره مدل 23124RN87C
  • بازار جهانی با شماره مدل 23124RN87G
  • بازار هند با شماره مدل 23124RN87I
  • طبق اطلاعات به‌دست‌آمده از فهرست MIUI، ردمی 13C با نام رمز Air شناخته می‌شود و شماره‌ مدل داخلی آن C3V است. دستگاه مذکور از پردازنده مدیاتک بهره خواهد برد و به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را به‌همراه رابط‌ کاربری MIUI 14 اجرا خواهد کرد.

    با توجه‌ به چهار رقم اول در شماره‌‌ مدل ردمی 13C، انتظار می‌رود این گوشی مقرون‌به‌صرفه در اوایل دسامبر (اواسط آذر ۱۴۰۲) به‌طور رسمی معرفی شود. طبق برخی شایعات محصول مورداشاره ابتدا در چین و سپس در سایر کشورهای جهان به‌فروش خواهد رسید.

    براساس رندرهای فاش‌شده، ردمی 13C از قاب پشتی تخت بهره خواهد برد و دوربین سلفی نیز در بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر آن تعبیه خواهد شد. در بخش پشتی این محصول همچنین شاهد دوربین سه‌گانه خواهیم بود.

    طبق گزارش‌های اخیر، دوربین اصلی ردمی 13C از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و چیدمان سیستم دوربین پشتی آن شبیه سری ردمی نوت ۱۳ خواهد بود. قیمت گوشی ردمی هنوز مشخص نیست اما انتظار می‌رود در سه رنگ مشکی، آبی و سبز روانه‌ی بازار شود.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات