وان پلاس Ace 2 پرو با رم ۲۴ گیگابایتی معرفی شد؛ کابوس گوشی‌های پرچمدار

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
مطالعه 3 دقیقه
وان پلاس Ace 2 Pro
گوشی وان‌ پلاس Ace 2 Pro با مشخصات سخت‌افزاری رده‌بالایی همچون تراشه‌ Snapdragon 8 Gen 2، باتری بزرگ و پشتیبانی از شارژ فوق‌ سریع رسماً معرفی شد.
تبلیغات

طی هفته‌های گذشته شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات فراوان درمورد وان‌ پلاس Ace 2 پرو بودیم و سرانجام این گوشی جذاب به‌طور رسمی در چین معرفی شد. اگر قدرت عملکرد برایتان اهمیت زیادی دارد، شاید بتوانید Ace 2 پرو را در فهرست گزینه‌های موردعلاقه‌ی خود قرار دهید.

همان‌طور که در تیزرهای وان‌ پلاس Ace 2 پرو دیده بودیم، این گوشی هوشمند از طراحی مشابه وان‌ پلاس ۱۱ و وان‌ پلاس 11R بهره می‌برد و قرار است در رنگ سبز و خاکستری روانه‌ی بازار شود.

قلپ تپنده‌ی وان‌پلاس Ace 2 پرو، پردازنده قدرتمند Snapdragon 8 Gen 2 است و در چند نسخه با رم ۱۲ تا ۲۴ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت تا یک ترابایت عرضه می‌شود و بدین‌ترتیب عملکرد آن در سطح پرچمداران امروزی خواهد بود.

وان‌ پلاس Ace 2 Pro از نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۲۷۷۲ در ۱۲۴۰ پیکسل بهره می‌برد. از دستگاه همچنین به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز شده و از شارژ فوق‌سریع سیمی ۱۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

وان پلاس Ace 2 Pro
وان پلاس Ace 2 Pro

دوربین پشتی سه‌گانه‌ی وان‌ پلاس Ace 2 پرو شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX890 و پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال (OIS)، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۲ درجه و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی جذاب همچنین از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

سخت‌افزار قدرتمند و رده‌بالا، مهم‌ترین ویژگی وان‌ پلاس Ace 2 Pro است

از دیگر ویژگی‌های وان‌پلاس Ace 2 Pro می‌توان به بلوتوث ۵٫۳، سیستم‌عامل اندروید ۱۳ با رابط‌ کاربری ColorOS 13.1، اسپیکر استریو دوگانه، حسگر مادون قرمز، NFC، حسگر اثر انگشت زیرنمایشگر و وای‌ فای ۷ اشاره کرد.

البته برند چینی مجبور شد برای کاهش قیمت گوشی وان‌ پلاس Ace 2 Pro برخی قابلیت‌ها را از آن حذف کند. بدین‌ترتیب وان‌ پلاس Ace 2 پرو از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند و نمایشگر آن به‌جای گوریلاگلس با لایه‌ی موسوم‌به Asahi پوشانده شده است. این دستگاه همچنین گواهی رسمی مقاومت دربرابر نفوذ آب‌ و گردوغبار ندارد، اما احتمالاً مقاومت قابل‌قبولی در برابر پاشش قطرات آب دارد.

وان پلاس Ace 2 Pro
وان پلاس Ace 2 Pro

وان‌پلاس Ace 2 پرو درحال‌حاضر فقط برای مشتریان چینی در دسترس قرار گرفته و مدل پایه‌ی آن با حافظه‌ ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت با برچسب ۴۱۱ دلار به‌ فروش می‌رسد. قیمت گوشی وان پلاس Ace 2 پرو با حافظه‌ ذخیره‌سازی یک ترابایتی و رم ۲۴ گیگابایتی ۵۴۸ دلار است که در مقایسه با قیمت حدود هزار دلاری اکثر پرچمداران مطرح بازار که مشخصات سخت‌افزاری مشابهی دارند، گزینه‌ای بسیار جذاب محسوب می‌شود.

اولین نسل وان‌ پلاس Ace Pro در بازارهای جهانی با نام وان‌ پلاس 10T به‌ فروش رفت اما این شرکت اوایل سال جاری اعلام کرد در سال ۲۰۲۳ مدل جدیدی از گوشی‌های سری T معرفی نخواهد شد. بدین‌ترتیب وان‌ پلاس Ace 2 Pro به‌احتمال زیاد با نامی غیر از وان‌ پلاس 11T روانه‌ی بازارهای جهانی می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات