گوشی موتو G14 رونمایی شد؛ ۹۴ ساعت پخش مداوم موسیقی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مدل آبی گوشی موتو G14 موتورولا نمای پشت و جلو
موتو G14 گوشی اقتصادی جدیدی است که با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تا ۹۴ ساعت موسیقی پخش می‌کند.
تبلیغات

موتورولا امسال گوشی Moto G13 را با نمایشگر +HD رونمایی کرد که برای دستگاهی اقتصادی، منطقی بود؛ اما حتی گوشی‌های G23 و G53 نیز که قیمت بالاتری داشتند، از همین نمایشگر استفاده می‌کردند. موتورولا با رونمایی Moto G14 نشان داده است که به انتقاد کاربران اهمیت می‌دهد، چون این گوشی نمایشگر +Full HD دارد.

نمای جلو گوشی موتو G14 موتورولا

جدیدترین گوشی موتورولا به نمایشگر ۶٫۵ اینچ IPS LCD با نسبت تصویر ۲۰:۹ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز مجهز است. نمایشگر گوشی G13 که وضوح پایین‌تری داشت، از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز استفاده می‌کرد.

به غیر از نمایشگر، تغییر بزرگ دیگری در موتو G14 نمی‌بینیم. این گوشی همچون نسل قبل از پردازنده‌ی ۱۲ نانومتری Unisoc T616 با دو هسته‌ی Cortex-A75 و ۶ هسته‌ی Cortex-A55 استفاده می‌کند و واحد گرافیکی Mali-G57 MP1 دارد. مشخصات این پردازنده تا حد زیادی مشابه Helio G85 است که در G13 استفاده شده بود.

گوشی موتو G14 موتورولا نمای پشت

بر اساس وب‌سایت رسمی موتورولا، گوشی جدید این شرکت باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که تا ۹۴ ساعت موسیقی و ۱۶ ساعت ویدیو پخش می‌کند. این باتری با توان ۱۵ وات شارژ می‌شود، اما موتورولا آداپتور ۲۰ وات به‌همراه گوشی عرضه می‌کند.

نیم رخ گوشی موتو G14 موتورولا

گوشی موتو G14 موتورولا درگاه USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون دارد و از اسپیکر استریوی دالبی اتموس استفاده می‌کند. این گوشی با اندروید ۱۳ عرضه می‌شود و به چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز است.

گوشی موتو G14 موتورولا مدل خاکستری

پنل پشتی موتو G14 دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج دارد و در بالای نمایشگر شاهد دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی هستیم. هر دو دوربین پشتی و جلویی می‌توانند ویدیوی 1080p را با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه ضبط کنند.

گوشی اقتصادی جدید موتورولا گواهی ضدآب IP52 دارد و در لبه‌ی کناری از حسگر اثر انگشت میزبانی می‌کند. G14 در رنگ‌های آبی و خاکستری روانه‌ی بازار می‌شود و ۱۰٬۰۰۰ روپیه (۱۲۲ دلار) قیمت دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات