قاب جدید گلکسی زد فولد ۵ راه حلی خلاقانه برای قلم Spen خواهد داشت

پنج‌شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
پشت بدنه گلکسی زد فولد ۴ در حالت نیمه باز
به نظر می رسد سامسونگ یک راه حل جایگزین خلاقانه برای نگهداشتن قلم Spen به جای قرار دادن آن درون گلکسی زد فلیپ ۵ را پیدا کرده است.
تبلیغات

تنها یک هفته تا رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ فاصله داریم و قبلا شاهد افشای اطلاعات بسیاری، از دستگاه‌های مختلفی که در این رویداد معرفی خواهند شد، پیش از رویداد بوده‌ایم. به نظر می‌رسد جدیدترین خبر فاش شده تصاویر جدیدی از گلکسی زد فولد ۵ را به نمایش می‌گذارند و مطمئنا نکته‌ی جدیدی که در این تصاویر وجود دارد طرفداران این گوشی تاشو را بسیار هیجان زده خواهد کرد.

روز چهارشنبه، ایشان آگاروال (Ishan Agarwal)، در شبکه‌ی اجتماعی جدید  Threads شرکت متا، تصاویر تبلیغاتی رسمی لو رفته از گلکسی زد فولد ۵ را به اشتراک گذاشت. همانند اطلاعاتی که قبلا منتشر شده بود، طراحی این گوشی تاشو تفاوت بسیاری با نسل گذشته‌ی خود یعنی گلکسی زد فولد ۴ نخواهد داشت. مهمترین نکته‌ای که در تصاویر منتشر شده جلب توجه می‌کند، قاب جدیدی است که سامسونگ برای گلکسی زد فولد ۵ طراحی کرده است. نکته‌ای که این قاب را نسبت به دیگر قاب‌های موجود برای این گوشی خاص می‌کند محفظه‌ای با طراحی‌ای خاص است که امکان نگهداری از قلم Spen را به کاربر می‌دهد. 

قاب با محفظه‌ی نگهداری قلم گلکسی زد فولد ۵
گلکسی زد فولد ۵

در اواخر سال گذشته‌ی میلادی شایعه شده بود که گلکسی زد فولد ۵ با وجود درگاه داخلی از قلم Spen داخلی بهره خواهد برد؛ ولی مدت زیادی نگذشت که گزارش‌هایی مبنی بر عدم حضور درگاه قلم Spen در این گوشی منتشر شد که باعث ناراحتی و ناامیدی طرفداران این گوشی شد. دلیل این که درگاه قلم در این گوشی حضور ندارد این است که سامسونگ تصمیم داشته تا در حد امکان گلکسی زد فولد ۵ را باریک و سبک طراحی کند. اما حالا به نظر می‌رسد که غول فناوری کره جنوبی راه حل جایگزین دیگری برای این مشکل پیدا کرده است.

قرار دادن قلم Spen درون قاب خارجی شاید برای گلکسی زد فولد ۵ به اندازه لولای قطره‌ای جدید یا کاهش شکاف بین دو بخش دستگاه در زمان بسته بودن مهم نباشد اما این راه حل برای کاربرانی که علاقه به استفاده از گوشی تاشوی خود به همراه قلم هستند به اندازه‌ی کافی مهم خواهد بود تا مشکل نسل قبلی را برطرف کند و کاربران بیشتری را برای خرید این محصول ترغیب کند.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵ به همراه گلکسی زد فولد ۵ در کنار محصولات دیگری مثل ساعت‌های گلکسی واچ، هدفون‌های گلکسی بادز و تبلت‌های سری گلکسی Tab S9 در تاریخ ۲۶ جولای (۴ مرداد) در مراسم آنپکد معرفی شود؛ زومیت نیز این رویداد را همانند سال‌های گذشته به ‌صورت زنده پوشش خواهد داد، پس برای دنبال ‌کردن لحظه ‌به ‌لحظه‌ی اخبار سامسونگ، با ما همراه باشید. 

نظر شما درمورد طراحی قاب مخصوص قلم گلکسی زد فولد ۵ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات