تماشا کنید: ویدیو تبلیغاتی جدید سامسونگ، کاربران آیفون را برای مهاجرت به گلکسی ترغیب می‌کند

دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
تبلیغ سامسونگ برای مهاجرت از آیفون به گلکسی
سامسونگ با انتشار ویدیو تبلیغاتی نشان می‌دهد انتقال همه‌ی اطلاعات آیفون به گوشی‌های گلکسی چقدر آسان است.
تبلیغات

اگر آیفون دارید و اخیراً تصمیم گرفته‌اید یکی از گوشی‌های گلکسی سامسونگ را خریداری کنید ولی نگران از دست دادن اطلاعات و برنامه‌های خود هستید، ویدیوی تبلیغاتی جدید غول فناوری کره‌ی جنوبی احتمالاً نگرانی شما را رفع خواهد کرد.

سامسونگ با سبکی خلاقانه در ویدیو خود شخصیت‌پردازی جالبی برای برنامه‌های آیفون مثل مرورگر، گالری، پیام و غیره انجام داده است. این برنامه‌ها با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند و از احتمال تعویض گوشی صاحب خود حرف می‌زنند. ناگهان برنامه‌ی Wallet آیفون اعلانی مبنی‌بر خرید گوشی گلکسی دریافت می‌کند و سپس شاهد قدرت‌نمایی قابلیت Smart Switch سامسونگ هستیم.

بهترین روش‌های انتقال پیامک از یک گوشی به گوشی دیگر
بهترین روش‌های انتقال پیامک از یک گوشی به گوشی دیگر
مطالعه '12

شرکت کره‌ای نشان می‌دهد برنامه‌ها، عکس‌ها و ویدیوهای گالری، پیام‌ها و حتی اطلاعات کارت‌های اعتباری موجود روی آیفون چقدر سریع و امن به گوشی گلکسی انتقال داده می‌شوند و در ادامه‌ی ویدیو امکانات دیگری مثل سامسونگ Knox و Smart Connect را مشاهده می‌کنیم که هرکدام با لحن خاص خود توضیحاتی درمورد عملکردشان ارائه می‌دهند.

در ادامه می‌توانید ویدیو جالب سامسونگ را که با هدف رفع نگرانی دارندگان آیفون برای مهاجرت به گوشی‌های گلکسی ساخته شده، تماشا کنید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات