تصاویر گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ در دنیای واقعی فاش شد

دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر گلکسی زد فولد ۵
تصاویر نمونه‌ی واقعی گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ حذف شکاف لولای این گوشی تاشو را نشان می‌دهد.
تبلیغات

درحالی‌که زمان زیادی تا آغاز رویداد گلکسی آنپکد باقی نمانده، تصاویری از گلکسی زد فولد ۵ در دنیای واقعی فاش شده است. این عکس‌ها را افشاگر خبرهای فناوری Ahmed Qwaider به‌اشتراک گذاشته است که نگاهی اجتمالی به سیستم لولای بازطراحی‌‌شده‌ی گوشی تاشو سامسونگ ارائه می‌دهند.

یکی از بهبودهای مهمی که در عکس‌های فاش‌شده از مدل واقعی گلکسی زد فولد ۵ به‌چشم می‌خورد، نبود شکاف بزرگ در لولای این گوشی است و بدین‌ترتیب تغییر بسیار جذابی درمقایسه‌با مدل‌های قبلی سری زد فولد خواهد داشت.

ظاهراً سامسونگ از لولای جدید به‌شکل قطره‌ی آب در این محصول استفاده کرده است که نمونه‌ی آن را قبلاً در گوشی‌های تاشو برندهای دیگر نیز دیده بودیم. این نوع لولا باعث ازبین‌رفتن شکاف و کاهش چین‌وچروک وسط نمایشگر تاشو می‌شود.

مدل واقعی گلکسی زدفولد ۵

همچنین، تصاویر فاش‌شده تنظیمات دوربین پشتی گلکسی زد فولد ۵ را نشان می‌دهند. این دستگاه مثل گلکسی زد فولد ۴ از سه‌ دوربین پشتی بهره می‌برد؛ اما سامسونگ محل قرارگیری فلش LED را تغییر داده است و اکنون در سمت‌راست دوربین‌ها قرار دارد.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، این دستگاه از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال سه‌برابری بهره خواهد برد.

باتوجه‌به تصاویر مدل واقعی گلکسی زد فولد ۵، بخش پایینی این دستگاه میزبان حفره‌های بلندگو و درگاه USB C و میکروفون و لبه‌ی بالایی گوشی نیز میزبان سه میکروفون و بلندگوی دوم است.

مدل واقعی گلکسی زدفولد ۵
مدل واقعی گلکسی زدفولد ۵

طبق اطلاعات فاش‌شده، انتظار داریم گلکسی زد فولد ۵ از نمایشگر بیرونی ۶٫۲ اینچی ۱۲۰ هرتزی از نوع Super AMOLED و صفحه‌نمایش داخلی ۷٫۶ اینچی ۱۲۰ هرتزی Super AMOLED بهره ببرد. قلب تپنده‌ی این دستگاه تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy خواهد بود و حداکثر با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی گلکسی زد فولد ۵ می‌توان به گواهی IPX7 برای مقاومت دربرابر آب، باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ وات، شارژ بی‌سیم سریع، پشتیبانی از DeX و Samsung Pay اشاره کرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات