سری پیکسل ۸ احتمالاً با باتری بزرگ‌تر و سرعت شارژ بیشتر از نسل قبل عرضه می‌شوند

شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
نمای سه رخ پشت و جلو پیکسل ۸ پرو رندر فاش شده
شارژ سریع‌تر و باتری بزرگ‌تر و وای‌فای سریع‌تر، تنها بخشی از بهبودهای سری پیکسل ۸ گوگل درمقایسه‌با نسل قبل این گوشی‌ها خواهد بود.
تبلیغات

در ماه‌های اخیر، اکثر ویژگی‌های اصلی سری پیکسل ۸ گوگل فاش شده است. طبق شایعات، این گوشی‌ها از تراشه‌ی تنسور G3 بسیار پیشرفته، سیستم دوربین بهبودیافته، نمایشگرهای کاملاً جدید، پشتیبانی از حالت جایگزین USB DisplayPort و تصاویر زمینه‌ی جدید بهره خواهند برد.

باتری بزرگ‌تر و شارژ سریع‌تر

گوشی‌های سری پیکسل در سال‌های گذشته ازنظر سرعت شارژ ضعیف‌تر از بسیاری از رقبای هم‌رده خود بوده‌اند. درحالی‌که شرکت‌های چینی اکنون گوشی‌هایی با سرعت شارژ ۲۴۰ وات نیز عرضه کرده‌اند، پیکسل‌های گوگل به سرعت شارژ ۲۳ وات محدود شده‌اند.

براساس اعلام Androidauthority، سرعت شارژ پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو درمقایسه‌با نسل قبلی این گوشی‌ها تا ۴ وات افزایش خواهد یافت و درنتیجه، این دو دستگاه به‌ترتیب از شارژ ۲۴ و ۲۷ وات بهره خواهند برد.

قابلیت شارژ بی‌سیم در سری پیکسل ۸ تغییری نخواهد کرد و طبق گزارش‌های متعدد، ظاهراً گوگل قصد دارد نسخه‌ی استاندارد و پرو این محصول را با شارژ بی‌سیم ۲۰ و ۲۳ وات عرضه کند.

نمایشگر و پنل پشتی پیکسل ۸ پرو رندر فاش شده

پیکسل ۸ گوگل به‌جای باتری ۴۲۷۰ میلی‌آمپرساعتی نسل قبل به باتری ۴۴۸۵ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد. مدل پرو این گوشی نیز به‌جای باتری ۴۹۲۶ میلی‌آمپرساعتی از باتری ۴۹۵۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد.

پشتیبانی از وای‌فای ۷

سری پیکسل ۶ و پیکسل ۷ با استاندارد وای‌فای 6E عرضه شدند؛ اما انتظار داریم گوگل سری پیکسل ۸ را به وای‌فای ۷ مجهز کند؛ البته این خبر هنوز رسماً تأیید نشده است.

سایر ویژگی‌ها

قابلیت Ultra WideBand یا UWB فناوری بی‌سیم نسبتاً جدیدی است که امکان اندازه‌گیری فاصله‌ی بسیار دقیق بین دستگاه‌های مختلف را ارائه می‌دهد. به‌عنوان مثال، ایرتگ‌های اپل با استفاده از این تکنولوژی، آیفون‌های مجهز به UWB را مستقیماً به موقعیت مکانی خود هدایت می‌کنند.

گوگل اولین‌بار UWB را در پیکسل ۶ پرو ارائه داد و این قابلیت را در پیکسل ۷ پرو نیز حفظ کرد. اکنون گفته می‌شود مدل پرو پیکسل ۸ با همین ویژگی دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

طبق اسناد رسمی گوگل، این شرکت دستگاه‌های پیکسل خود را در ۱۷ کشور جهان عرضه می‌کند که از این نظر با سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند فاصله‌ی زیادی دارد. به‌عنوان مثال، محصولات اپل به‌طور رسمی در ۱۳۹ کشور فروخته می‌شوند؛ بنابراین، شاید دسترسی به گوشی‌های جدید پیکسل برای افراد ساکن کشورهای کوچک کمی سخت باشد.

اتریش، سوئيس، بلژیک و پرتغال ازجمله کشورهایی هستند که انتظار می‌رود رسماً شاهد فروش سری پیکسل ۸ باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات