این گلکسی S23 FE است!

چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
رندر فاش شده گلکسی S23 FE نمای پشت و جلو
درحالی‌که طبق شایعه‌ها فاصله‌ی زیادی تا رونمایی گلکسی S23 FE نداریم، رندرهای این گوشی مورد انتظار فاش شده‌اند.
تبلیغات

سامسونگ در خانواده‌ی گلکسی FE گوشی‌هایی می‌سازد که عضو دستگاه‌های پرچمدار هستند، اما با یک‌سری تغییرات مواجه می‌شوند تا قیمت‌شان پایین بیاید و افراد بیشتری توانایی خرید آن‌ها را داشته باشند. گلکسی اس ۲۳ اف ای جدیدترین نمونه از این گوشی‌ها است که احتمالا قبل از پایان تابستان رونمایی خواهد شد.

رندر ۳۶۰ درجه رندر فاش شده گلکسی S23 FE

خبرگزاری Smartprix در گزارشی اختصاصی می‌گوید سامسونگ قطعا گلکسی S23 FE را می‌سازد و امسال عرضه می‌کند. این نشریه رندرهای دقیقی از گوشی جدید سری گلکسی فن ادیشن منتشر کرده است.

نمایشگر و پنل پشتی در رندر فاش شده گلکسی S23 FE

رندرهای فاش‌شده نشان می‌دهند گلکسی S23 FE سامسونگ در پنل پشتی دوربین سه‌گانه (با حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی) دارد و از طراحی مشابه سری گلکسی S23 و گلکسی A54 استفاده می‌کند. گلکسی S23 FE افزون‌بر دوربین عادی و دوربین فوق عریض، دوربین تله‌فوتو نیز خواهد داشت.

رندر فاش شده گلکسی S23 FE مدل سفید

سامسونگ احتمالا گوشی گلکسی S23 FE را با نمایشگر تخت ۱۲۰ هرتز امولد ۶٫۴ اینچ تولید می‌کند. بخش بالایی این نمایشگر میزبان دوربین سلفی خواهد بود. سامسونگ ممکن است در گلکسی S23 FE حسگر اثر انگشت را به زیر صفحه‌نمایش ببرد.

گلکسی S23 FE سامسونگ بدنه‌ای به ابعاد ۱۵۸ در ۷۶٫۳ در ۸٫۲ میلی‌متر خواهد داشت و از پردازنده‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده خواهد کرد. البته برخی از شایعه‌ها می‌گویند این گوشی با پردازنده‌ی Exynos 2200 از راه می‌رسد. گلکسی S23 FE باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۲۵ وات خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات