اکسپریا ۱۰ مارک ۵ سونی با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل و بدنه‌ باریک‌تر از نسل قبل معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۵ |‌ Xperia 10 V
میان‌رده‌ی جدید سونی موسوم‌به Xperia 10 V، به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ مجهز شده و سبک‌ترین گوشی مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی است.
تبلیغات

سونی پرچم‌دار سری وان خود را معرفی و درکنار آن از میان‌رده‌ی جدیدش یعنی Xperia 10 V رونمایی کرد. این محصول با وزن ۱۵۹ گرم، سبک‌ترین گوشی هوشمند با باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی بازار محسوب می‌شود.

اکسپریا ۱۰ مارک ۵ از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵، رم ۶ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت بهره می‌برد و علاوه‌براین از درگاه کارت حافظه‌ی microSD پشتیبانی می‌کند.

سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۵ |‌ Xperia 10 V

از دیگر ویژگی‌های گوشی میان‌رده‌ی جدید سونی می‌توان به نمایشگر ۶٫۱ اینچی OLED با وضوح Full HD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز اشاره کرد. این صفحه نمایش با لایه‌ای از جنس گوریلاگلس محافظت می‌شود و پشت آن همچنان پلاستیکی است.

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، ارتقاء مهم دیگر Xperia 10 V، دوربین اصلی است. این گوشی اکنون از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با حسگر 1/2.0 اینچی و f/1.8 بهره می‌برد و از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می‌کند. یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید با زاویه‌ی دید ۱۲۰ درجه سیستم دوربین سه‌گانه‌ی این دستگاه را تکمیل می‌کنند. دوربین سلفی این گوشی میان‌رده نیز ۸ مگاپیکسلی است.

سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۵ |‌ Xperia 10 V

از دیگر ویژگی‌های اکسپریا ۱۰ مارک ۵ می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرد که به ادعای سونی پس‌از سه‌سال استفاده همچنان ۸۰ درصد ظرفیت خود را حفظ می‌کند. سرعت شارژ این دستگاه هنوز مشخص نیست اما انتظار می‌رود ۲۱ واتی باشد. گوشی میان‌رده‌ی جدید سونی از گواهی IP65/58 بهره می‌برد و به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون با پشتیبانی از صدای Hi-Res و همچنین بلندگوهای دوگانه‌ی استریو مجهز شده است.

Xperia 10 V از اواسط ژوئن در چهار رنگ سبز، آبی، سفید و مشکی با برچسب ۴۴۹ یورو در بازار اروپا عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات