گلکسی S24 احتمالاً از سبک طراحی گلکسی S23 استفاده خواهد کرد

چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشتی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس
به‌نظر می‌رسد سامسونگ برنامه‌ای برای اعمال تغییر عمده در طراحی گلکسی S24 ندارد.
تبلیغات

امروزه گوشی‌های هوشمند به بخش مهمی از زندگی ما تبدیل شده‌اند و شرکت‌های مختلف با هدف برآورده کردن انتظارات مشتریان، همیشه به‌دنبال راهکارهایی برای بهبود محصولات خود هستند. طراحی، یکی از ویژگی‌های مهمی است که نقش مهمی در موفقیت گوشی‌های هوشمند دارد و سامسونگ به‌خوبی از این موضوع اطلاع دارد.

گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس احتمالاً از ظاهر مشابه نسل کنونی خود یعنی گلکسی S23 استفاده خواهند کرد. این خبر احتمالاً برای افرادی که انتظار طراحی جدیدی از پرچم‌داران بعدی سامسونگ دارند، ناامیدکننده است. سری گلکسی S23 نسبت‌به مدل قبلی این محصول ارتقای نسبتاً چشم‌گیری داشت اما طراحی پرچم‌داران غول فناوری کره‌ی جنوبی در چندسال اخیر تغییر قابل‌توجهی نکرده است.

گوشی‌های هوشمند رده‌بالا در سال‌های اخیر به پیشرفت بسیار خوبی دست یافته‌اند و عملکرد آن‌ها تقریباً در یک سطح قرار دارد و به‌همین دلیل استفاده از طراحی جدید می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در جذابیت کلی گوشی‌های پرچم‌دار داشته باشد. ظاهر جدید و انتقال احساس تازگی می‌تواند به موفقیت گوشی‌های آینده کمک کند و هیجان کاربران را برای خرید این محصولات افزایش دهد.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، یکی از مهم‌ترین تغییراتی که در سال‌های اخیر در طراحی گوشی‌های هوشمند اعمال شده است، استفاده از نمایشگرهای بزرگ‌تر و کاهش حاشیه‌های صفحه‌نمایش بوده است. این روند به‌دلیل تمایل شرکت‌ها به ارائه‌ی تجربه‌ی بهتر از تماشای محتوا روی نمایشگر بزرگ‌تر ادامه یافته است و سامسونگ با استفاده از نمایشگرهای بزرگ در سری گلکسی اس خود همواره در خط مقدم این روند حضور دارد.

یکی دیگر از روندهای مرتبط با طراحی گوشی‌های هوشمند که اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده، استفاده از نمایشگرهای تاشو است. گلکسی فولد سامسونگ یکی از اولین محصولاتی بود که به صفحه‌نمایش داخلی تاشو مجهز شد. این شرکت با معرفی دستگاه‌های دیگری مثل گلکسی زدفلیپ ۴ به نوآوری در بازار گوشی‌های هوشمند ادامه می‌دهد و به‌نظر می‌رسد محصولات تاشو در سال‌های آینده بیشتر رواج پیدا کنند.

علاوه‌براین، شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند در چندسال گذشته تمرکز زیادی روی پایداری طراحی محصولات خود معطوف کرده‌اند. با افزایش آگاهی مردم نسبت‌به محیط‌زیست، شرکت‌های مختلف به‌دنبال راهکارهایی برای کاهش ضایعات و افزایش طول‌عمر محصولات خود هستند. این روند باعث شده است شاهد معرفی دستگاه‌های قابل‌تعمیری باشیم که بدنه‌ی آن‌ها نیز از جنس مواد بازیافتی است.

روند طراحی گوشی‌های هوشمند به‌طور مداوم درحال تغییر است و شرکت‌های مختلف همواره به‌دنبال نوآوری و پیشی‌ گرفتن از رقبا هستند. این محصولات طی سال‌های آینده با مجهز شدن به نمایشگرهای تاشو و طراحی پایدار به تکامل خود ادامه می‌دهند و بدین‌ترتیب می‌توان انتظار داشت گوشی‌های جدید و هیجان‌انگیز بیشتری روانه‌ی بازار شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات