گوشی‌های گیمینگ ROG 7 ایسوس احتمالاً با طراحی شبیه نسل قبل عرضه می‌شوند

جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مدل واقعی سری ROG Phone 7 ایسوس
چند عکس از گوشی‌های ROG Phone 7 و ROG Phone 7 پرو ایسوس در دنیای واقعی فاش شده است که ظاهر این گوشی‌ها را به تصویر می‌کشند.
تبلیغات

سری ROG Phone 7 ایسوس در تاریخ ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین) به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. پیش‌از این در وب‌سایت کمیسیون ارتباطات ملی تایوان شاهد انتشار تصاویری از این گوشی‌ها بوده‌ایم و تا حدودی از طراحی آن‌ها اطلاع داریم.

به‌نظر می‌رسد سری ROG Phone 7 شباهت زیادی به نسل قبلی خود یعنی ROG Phone 6 خواهند داشت. مدل پرو این گوشی‌ها نیز احتمالاً با نمایشگر کوچکی در پشت عرضه خواهد شد درحالی‌که مدل استاندارد از این ویژگی‌ بی‌بهره خواهد بود.

ایسوس Rog phone 7
ایسوس Rog phone 7
ایسوس Rog phone 7

به گزارش GSMArena، داده‌های فاش‌شده درمورد سری ایسوس ROG 7 نشان می‌دهد یکی از آن‌ها از دو باتری ۳۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی مجزا بهره خواهد برد و بدین‌ترتیب از سرعت بالاتر شارژ پشتیبانی خواهد کرد. طبق اطلاعات به‌دست آمده، انتظار داریم این گوشی‌ها حداقل از شارژ ۶۵ وات پشتیبانی کنند. این محصولات همچنین از قاب محافظی بهره می‌برند که طراحی پشتی آن‌ها را نمی‌پوشاند. علاوه‌براین در یکی از گواهی‌های این دستگاه، به سیستم خنک‌کننده‌ی Aero Active اشاره شده است.

خنک کننده ایسوس Rog phone 7
کیس محافظ ایسوس Rog phone 7
شارژر ایسوس Rog phone 7

ROG Phone 7 و Phone 7 Pro ایسوس به‌عنوان نسخه‌ی بهبودیافته‌ی نسل قبلی خود روانه‌ی بازار خواهند شد. مهم‌ترین تغییر این گوشی‌های گیمینگ احتمالاً استفاده از پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 است. البته این دو دستگاه به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ عرضه خواهند شد. از دیگر ویژگی‌های مدل بعدی گوشی‌های گیمینگ ایسوس می‌توان به نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز اشاره کرد.

علاوه‌براین احتمال دارد سیستم دوربین پشتی سری ROG Phone 7 نسبت به‌نسل قبلی تغییر چندانی نداشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات