این گوشی‌های نوکیا اندروید ۱۳ را دریافت کرده‌اند

یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
لوگوی اندروید ۱۳ روی صفحه نمایش گوشی
نوکیا به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را برای ۱۱ گوشی واجد شرایط خود تکمیل کرد. آخرین گوشی از این فهرست، یعنی نوکیا G11 به‌تازگی اندروید ۱۳ را دریافت کرده است.
تبلیغات

نوکیا موبایل اخیراً آپدیت اندروید ۱۳ را برای نوکیا G11 ارائه کرده است. درواقع این آخرین گوشی از یازده تلفن‌همراه واجد شرایط نوکیا محسوب می‌شود که انتظار داشتیم به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت کنند. درحال‌حاضر تمام ۱۱ گوشی واجد شرایط نوکیا از به‌روزرسانی اندروید ۱۳ برخوردار شده‌اند.

نوکیا قول داده است که دو سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری و به‌روزرسانی امنیتی را برای گوشی‌های هوشمندش ارائه دهد. طبق اطلاعات نمایش داده‌شده در صفحه Google Android Enterprise، تمام گوشی‌های عرضه‌شده در سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ که با اندروید ۱۱ یا اندروید ۱۲ راه‌اندازی شده بودند، اکنون به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت کرده‌اند. این به‌روزرسانی برخی از ویژگی‌های جدید و تغییرات بصری را به ارمغان می‌آورد. همچنین ویژگی‌های دسترسی را افزایش می‌دهد و امنیت و حفاظت از حریم خصوصی را بهبود می‌بخشد.

در فهرست زیر، آن دسته از گوشی‌های نوکیا را آورده‌ایم که به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت کرده‌اند:

درحال‌حاضر تمام گوشی‌های واجدشرایط نوکیا، از اندروید ۱۳ بهره می‌برند و گوشی‌های هوشمندی که به آن مجهز نشده‌اند، در آینده نیز این نسخه از سیستم‌عامل را دریافت نخواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات