تصاویر نسخه Jupiter Rock وان‌پلاس ۱۱ طراحی این گوشی را نشان می‌دهند

دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
وان پلاس ۱۱ نسخه Jupiter Rock
وان‌پلاس تصمیم دارد نسخه‌ی ویژه‌ی وان‌پلاس ۱۱ را با نام Jupiter Rock در تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین) به‌طور رسمی معرفی کند.
تبلیغات

نسخه‌ی ویژه‌ی وان‌پلاس ۱۱ هفته‌ی گذشته معرفی شد. در ساخت بدنه‌ی این محصول از موادی استفاده شده است که نمونه‌ی آن را قبلاً در صحبت گوشی‌های هوشمند ندیده بودیم. براساس اطلاعات ارائه شده به‌نظر می‌رسید که نسخه‌ی ویژه‌ی وان‌پلاس ۱۱ با قاب پشتی از جنس سنگ مرمر ساخته شده و حالا این شرکت توضیحات کامل‌تری درمورد گوشی مذکور ارائه داده است و نکات جالبی در آن وجود دارد.

وان‌پلاس اعلام کرده است نسخه‌ی ویژه‌ی گوشی رده‌بالای جدید آن، با نام OnePlus 11 Jupiter Rock Limited Edition عرضه خواهد شد. اما سؤال این است که بدنه‌ی این دستگاه واقعاً از چه موادی ساخته شده است.

وان پلاس ۱۱ نسخه Jupiter Rock

وان‌پلاس می‌گوید نسخه‌ی Jupiter Rock وان‌پلاس ۱۱ از نوعی سنگ‌ریزه‌ی کریستالی سه‌بعدی ساخته شده است. البته نمی‌دانیم منظوره این شرکت از سنگ‌های میکروکریستالی سه‌بعدی دقیقاً چیست.

به گزارش WccfTech، وان‌پلاس ۹ فرآیند را برای ساخت بدنه‌ی میکروکریستالی سه‌بعدی نسخه‌ی Juptier Rock وان‌پلاس ۱۱ توسعه داده است. البته این شرکت جزئیات دقیقی درمورد فرآیند ساخت این دستگاه ارائه نداده و حتی عکس رسمی این گوشی را منتشر نکرده است.

وان پلاس ۱۱ نسخه Jupiter Rock
وان پلاس ۱۱ نسخه Jupiter Rock
وان پلاس ۱۱ نسخه Jupiter Rock
وان پلاس ۱۱ نسخه Jupiter Rock

به‌هرحال، افشاگر خبرهای فناوری SnoopyTech تصاویری از نسخه‌ی Jupiter Rock وان‌پلاس ۱۱ به‌اشتراک گذاشته است که ظاهر آن را از چهار طرف به ما نشان می‌دهند.

همان‌طور که اشاره شد، درحال حاضر اطلاعات زیادی درمورد OnePlus 11 Jupiter Rock دردسترس نیست. البته می‌توان انتظار داشت این دستگاه براساس مشخصات فنی مدل پایه‌ی آن تولید شده باشد. گفته می‌شود این محصول در بسته‌بندی ویژه عرضه خواهد شد و شاید حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن نسبت به مدل استاندارد بیشتر باشد. این گوشی هوشمند در تاریخ ۲۹ مارس به‌طور رسمی معرفی خواهد شد و بنابراین به‌زودی اطلاعات دقیق‌تر درمورد آن دردسترس قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات