ریلمی 10T با دایمنسیتی ۸۱۰ و صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی رونمایی شد

چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
گوشی ریلمی ۱۰T
ریلمی با جدیدترین گوشی خود به نام Realme 10T به مصاف شیائومی می‌رود. این گوشی امکانات فوق‌العاده و قیمت‌ مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد.
تبلیغات

جدیدترین میان‌رده‌ی ریلمی، Realme 10T، با پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰ و صفحه‌نمایش ۶/۶ اینچی فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی رونمایی شد. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی در بریدگی قطره‌ای‌شکل در بالای صفحه‌نمایش تعبیه شده است.

صفحه‌نمایش ریلمی ۱۰T

در پنل پشتی Realme 10T، شاهد =دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین‌های ماکرو و پرتره ۲ مگاپیکسلی هستیم. این گوشی ۴ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد که حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن را از‌طریق اسلات کارت microSD نیز می‌توان افزایش داد.

انرژی لازم برای کار با گوشی جدید ریلمی را باتری ۵ هزار میلی‌آمپر‌‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی تأمین می‌کند. رابط کاربری Realme UI 3 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ بخش نرم‌افزاری این گوشی را تشکیل می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های مهم Realme 10T می‌توان به حسگر اثر‌انگشت و جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

Realme 10T در رنگ‌های Electric Black و Dash Blue روانه‌ی بازار می‌شود. نسخه‌ی مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی این گوشی حدوداً ۲۰۳ دلار و نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن ۲۶۲ دلار قیمت دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات