گلکسی A54 در رتبه‌بندی جهانی DxOMark در جایگاه ۸۴ قرار گرفت

چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دوربین‌های گلکسی ای ۵۴
گلکسی A54 همچنین جایگاه نهم را در دسته‌ی میان‌رده‌ها به خود اختصاص داد.
تبلیغات

گلکسی A54 در تاریخ ۱۵ مارس (۲۴ اسفند ۱۴۰۱) معرفی شد و ویژگی‌های دوربین پرچمدار را به‌همراه داشت. از نکات بارز دوربین گلکسی A54 می‌توان به ویژگی «Nightography» موجود در گوشی‌های پرچمدار اشاره کرد. این گوشی به‌تازگی تست معروف اما نه چندان معتبر دوربین DxOMark را پشت سر گذاشته است.

قابل ذکر است که گلکسی A54 در رتبه‌بندی جهانی DxOMark در جایگاه ۸۴ و نهم در رتبه‌بندی میان‌رده قرار گرفت. کارشناسان DxOMark دوربین گلکسی A54 را تحت شرایط مختلف آزمایش کردند. همه چیز از جمله کیفیت عکاسی، فیلمبرداری و زوم، از دیدگاه کاربر نهایی مورد آزمایش قرار گرفت. بااین‌حال، امتیاز DxOMARK گلکسی A54 شما را ناامید خواهد کرد.

سامسونگ از سخت‌افزار دوربین خوبی در گلکسی A54 استفاده کرده است. البته نباید امتیاز DxOMark را جدی گرفت؛ زیرا آن‌ها پرچمدار پریمیوم سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۳ اولترا را در جایگاه یازدهم قرار دادند.

رتبه‌بندی دوربین گلکسی A54 در DxOMark

باتوجه به بازخورد کاربران و بررسی‌ها، می‌توان گفت که دوربین‌های گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌تواند آن را به بهترین گوشی هوشمند سال از نظر دوربین تبدیل کند.

با بازگشت به تست DxOMark گلکسی A54، نوردهی خوب و گستره‌ی دینامیکی گسترده‌ای را در هر دو شرایط روشن بیرونی و داخلی ارائه می‌کند. حتی در صحنه‌های منظره، گوشی برتری دارد و تصاویری با کیفیت خوب ارائه می‌دهد. باوجوداین، اغلب مشکلات فوکوس، به‌خصوص در عکس‌های ماکرو، عناصر متحرک، ناپایداری نوردهی، سایه‌زنی و غیره وجود داشت.

رتبه‌بندی دوربین گلکسی A54 در DxOMark

گلکسی A54 جایگاه نهم را در دسته‌ی میان‌رده‌ها از آن خود کرد. ناتینگ فون ۱، اوپو رنو ۸، شیائومی ۱۲ لایت به ترتیب در جایگاه‌های ششم، هفتم و هشتم قرار دارند. صرف نظر از امتیاز DxOMark، می‌توانید برای قابلیت‌های دوربین آن به گلکسی A54 اتکا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات