مقایسه a34 با موتورولا اج ۳۰ و پوکو x5 پرو

مقایسه A34 با رقبا؛ میان‌رده جدید سامسونگ بهتر از موتورولا اج ۳۰ و پوکو X5 پرو؟

چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰مطالعه 8 دقیقه
ما A34 سامسونگ را در برابر موتورولا اج ۳۰ و پوکو X5 پرو شیائومی قرار دادیم تا ببینیم کدام‌یک از این سه گوشی میان‌رده ارزش خرید بیشتری دارد.
تبلیغات

سامسونگ امروز، ۲۴ اسفند، از دو میان‌رده‌ی جدید سری گلکسی A به‌نام‌های A34 و A54 رونمایی کرد که قرار است پیش از پایان ماه مارس (اواسط فروردین ۱۴۰۲) در بازارهای منتخب عرضه شود.

سری گلکسی A سامسونگ معمولا جزو گزینه‌هایی است که در بازار ایران مورداستقبال خوبی قرار می‌گیرد؛ ما در این مقاله مدل A34 را که از دوربین کارآمد و طراحی مشابه گلکسی S23 بهره می‌برد، در مقابل پوکو X5 پرو شیائومی و موتورولا اج ۳۰ گذاشتیم تا ببینیم از بین این سه مدل تقریبا هم‌قیمت و هم‌رده، کدامیک ارزش خرید بیشتری دارد.

البته گلکسی A53 و شیائومی ۱۲ لایت نیز این روزها با برچسب قیمتی تقریبا مشابهی در بازار ایران عرضه می‌شوند، اما از تاریخ عرضه‌ی آن‌ها زمان بیشتری می‌گذرد و به همین دلیل از مقایسه‌ی آن‌ها صرف‌نظر کردیم.

میان‌رده‌ی جدید سامسونگ با تراشه‌ی Dimensity 1080 مدیاتک و قیمت پایه‌ی ۳۹۰ یورو در دسترس قرار خواهد گرفت. گوشی Motorola Edge 30 مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 778G پلاس نیز اردیبهشت ۱۴۰۱ با قیمت ۴۵۰ یورو معرفی شد. شیائومی نیز پوکو X5 پرو مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 778G را با قیمت ۳۰۰ یورو در بهمن ۱۴۰۱ روانه‌ی بازار کرد. با مقایسه‌ی این سه گوشی میان‌رده همراه ما باشید.

طراحی و کیفیت ساخت

هر سه گوشی A34 سامسونگ، پوکو X5 پرو شیائومی و موتورولا اج ۳۰ از پشت و فریم پلاستیکی بهره‌ می‌برند و می‌توان گفت از نظر کیفیت ساخت فرق چندانی با هم ندارند؛ هرچند A34 به‌لطف گواهی IP67، مقاومت بیشتری در برابر نفوذ آب و گردوغبار درمقایسه با پوکو X5 پرو با گواهی IP53 و Edge 30 با گواهی IP52 دارد.

تمام رنگ های گلکسی A34 سامسونگ

اگر دنبال سبک‌ترین و باریک‌ترین گوشی هستید، اج ۳۰ با وزن تنها ۱۵۵ گرم و ضخامت ۶٫۸ میلی‌متر، بر A34 با وزن ۱۹۹ گرم و ضخامت ۸٫۲ میلی‌متر و پوکو X5 پرو ۱۸۱ گرمی و ضخامت ۷٫۹ میلی‌متر پیروز است. درواقع، موتورلا، اج ۳۰ را با لقب «باریک‌ترین گوشی هوشمند 5G جهان» معرفی کرد.

هر سه گوشی از حسگر اثر انگشت و امکان استفاده از دو سیم‌کارت بهره‌ می‌برند. یکی از مزیت‌های پوکو X5 Pro به دو رقیب دیگر، مجهز بودن به درگاه ۳٫۵ میلی‌متری برای هدفون است؛ البته اگر نیازی به این جک داشته باشید!

از لحاظ رنگ، A34 تنوع بیشتری دارد و در چهار رنگ لیمویی، گرافیتی، بنفش و نقره‌ای دردسترس است. از آن سمت، پوکو X5 Pro در سه رنگ مشکی و آبی و زرد و موتورولا اج ۳۰ نیز در سه رنگ خاکستری سبز و آبی عرضه شده‌اند.

نمایشگر

در بحث نمایشگر هر سه گوشی در وضعیت کم‌وبیش مشابهی به‌ سر می‌برند و شاید بتوان گفت موتورولا اج ۳۰ با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی، کمی بهتر از دو رقیب دیگر با نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی ظاهر شده است.

گوشی موتورولا اج ۳۰ توی دست

به‌طور دقیق‌تر، A34 به صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچ Super AMOLED با وضوح FHD+، تراکم‌پیکسلی ۳۹۰ پیکسل‌دراینچ، نسبت‌ نمایشگر به بدنه ۸۴٫۹ درصد مجهز است. از آن سو، پوکو X5 پرو نیز با نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی AMOLED و وضوح FHD+، تراکم‌پیکسلی ۳۹۵ پیکسل‌دراینچ و نسبت نمایشگر به بدنه ۸۶٫۸ درصد عرضه شده است. موتورولا اج ۳۰ نیز با صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی FHD+ و تراکم‌پیکسلی ۴۰۵ پیکسل‌دراینچ عرضه شده و نمایشگر ۸۶٫۲ درصد از صفحه‌ی جلویی دستگاه را تشکیل می‌دهد.

سامسونگ از اعلام میزان روشنایی نمایشگر A34 خودداری و صرفا به گفتن اینکه میزان روشنایی به‌لطف فناوری Vision Booster در محیط‌های پرنور افزایش یابد، بسنده کرده است. روشنایی صفحه‌نمایش موتورولا اج ۳۰ و پوکو X5 پرو حدود ۵۰۰ نیت اندازه‌گیری شده است.

دوربین

حسگر دوربین اصلی A34 حدود ۴۰ درصد از پوکو X5 پرو کوچک‌تر است، اما درعوض به قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال مجهز است که در گوشی شیائومی، خبری از آن نیست. از سوی دیگر، دوربین اصلی A34 دیافراگم بازتری از پوکو X5 پرو دارد و می‌تواند نور بیشتری جذب کند؛ هرچند به‌خاطر حسگر کوچک‌تر، نور به سطح کمتری از لنز برخورد می‌کند.

حسگر دوربین اصلی A34 حدود ۳۸ درصد از سنسور اج ۳۰ کوچک‌تر است. اج ۳۰ همچنین دوربین اولتراواید بزرگ‌تری از دو گوشی دیگر دارد که به فوکوس خودکار مجهز است و به همین خاطر، قابلیت عکاسی ماکرو را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

بهترین گوشی تا پانزده میلیون تومان - پوکو ایکس ۵ پرو شیائومی

البته در نظر بگیرید که این مشخصات روی کاغذ به این شکل است و تجربه‌ی عکاسی بیشتر از این اعداد و ارقام، به عملکرد الگوریتم پردازش تصویر بستگی دارد؛ به‌همین‌خاطر، برای مقایسه‌ی دقیق‌تر، لازم است که به‌صورت تجربی با هر سه گوشی در شرایط یکسان عکاسی کنیم و عکس‌ها را روبه‌روی هم قرار دهیم.

مشخصات دقیق‌تر ماژول دوربین این سه گوشی به این صورت است:

گلکسی A34 به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی حسگر f/1.8، فوکوس خودکار، لرزش‌گیر اپتیکال همراه‌با دوربین اولتراواید هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکروی پنج مگاپیکسلی مجهز است و در پنل جلویی از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

پوکو X5 Pro به دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با گشودگی حسگر f/1.9 مجهز به فوکوس خودکار و دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی مجهز است. همچنین، این دستگاه از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با پشتیبانی از قابلیت تشخیص‌ چهره‌ی نرم‌افزاری استفاده می‌کند.

موتورولا اج ۳۰ از دو دوربین اصلی و اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شده که گشودگی حسگر دوربین اصلی f/1.8 و به قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال مجهز است. دوربین سلفی این گوشی ۳۲ مگاپیکسل است.

عملکرد و مشخصات فنی

برای مقایسه‌ی عملکرد سه گوشی در بحث قدرت تراشه باید تا بررسی A34 سامسونگ منتظر ماند؛ درحال‌حاضر تنها می‌توانیم بگوییم که امتیاز چندهسته‌ای پردازنده‌ی پوکو X5 پرو در GeekBench به ۲۸۷۱ رسید، درحالی‌که پردازنده‌ی موتورولا اج ۳۰ در همین تست، عدد ۲۹۱۱ را ثبت کرد که تفاوت چندانی با هم ندارند. در وب‌سایت‌های دیگر نیز امتیاز چندهسته‌ای پردازنده Dimensity 1080 به‌کار رفته در A34 سامسونگ، ۲۲۸۴ ثبت شده است.

گلکسی A34 در سه رنگ مختلف

گوشی گلکسی A34 سامسونگ به پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G68 MC4 و پردازنده‌ی Dimensity 1080 مدیاتک با لیتوگرافی ۶ نانومتر مجهز است که از ۸ هسته متشکل از ۲ هسته ۲٫۶ گیگاهرتز Cortex-A78 و ۶ هسته ۲٫۰ گیگاهرتز Cortex-A55 تشکیل شده است. این گوشی با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قابل‌ارتقا تولید می‌شود.

پوکو X5 پرو از پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 642L و پردازنده‌ی Snapdragon 778G هشت هسته‌ای با لیتوگرافی ۶ نانومتر، متشکل از یک هسته ۲٫۴ گیگاهرتز Cortex-A78 و ۳ هسته ۲٫۲ گیگاهرتز Cortex-A78 و ۴ هسته ۱٫۹ گیگاهرتز Cortex-A55 بهره می‌برد. این گوشی با رم ۶ یا ۸ گیگابایتی LPDDR4X، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی UFS 2.2 با قابلیت ارتقا تا یک ترابایت ازطریق کارت microSD عرضه می‌شود.

دوربین‌های موتورولا اج ۳۰

موتورولا در طراحی سخت‌افزاری اج ۳۰ از تراشه‌ی اسنپدراگون 778G پلاس با لیتوگرافی ۶ نانومتری بهره گرفته است. این تراشه‌ی میان‌رده نسخه‌ای ارتقا‌یافته‌ و اورکلاک‌شده‌ای از تراشه‌ی اسنپدراگون 778G است که برخی جزئیات در پردازنده و پردازنده‌ی گرافیکیِ آن بهبود یافته است.

موتورولا اج ۳۰ به وای‌فای 6e و تماس 5G برای برقراری ارتباطی پایدار مجهز است و در نسخه‌های ۶ | ۱۲۸ و ۸ | ۱۲۸ و ۸ | ۲۵۶ گیگابایتی فروخته می‌شود.

نرم‌افزار

از لحاظ به‌روزرسانی سیستم‌عامل، گلکسی A34 با پشتیبانی چهار ساله از دو رقیب دیگر خود جلوتر است و موتورولا اج ۳۰ در وضعیت پایین‌تری قرار دارد.

گلکسی A34 سامسونگ با رابط کاربری One UI 5.1 برپایه‌ی اندروید ۱۳ عرضه می‌شود. سامسونگ می‌گوید گلکسی A34 تا چهار سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کند.

عملکرد اج ۳۰

پوکو X5 پرو به‌طور‌پیش‌فرض با رابط کاربری MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ عرضه می‌شود. این دستگاه ۳ نسخه‌ی MIUI و ۴ سال به‌روزرسانی امنیتی تا MIUI 18 دریافت خواهد کرد و آخرین ورژن نرم‌افزاری آن اندروید ۱۵ خواهد بود.

موتورولا اج ۳۰ با نسخه‌ی ۱۲ سیستم‌عامل اندروید عرضه شده و تا دو به‌روزرسانی بزرگ اندروید، یعنی اندروید ۱۴ را نیز دریافت خواهد کرد.

باتری

میان‌رده‌ی ۲۰۲۳ سامسونگ به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۲۵ وات مجهز است. سامسونگ می‌گوید گلکسی A34 پس از یک بار شارژ تا بیش از دو روز دوام می‌آورد. از شارژر گوشی در داخل جعبه خبری نیست.

پوکو X5 پرو نیز مشابه A34 از باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات بهره می‌برد. شارژر این گوشی در جعبه‌ی آن عرضه می‌شود.

موتورولا اج ۳۰ با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی عرضه می‌شود که در‌مقایسه‌با سایر گوشی‌های هم‌قیمت و هم‌رده، کمی ضعیف‌تر است. شارژر ۳۳ واتی این گوشی هنگام خرید در جعبه موجود است و از فناوری شارژ سریع بهره می‌برد.

جمع‌بندی

راستش را بخواهید، رقابت بین سه گوشی گلکسی A34 سامسونگ، پوکو X5 پرو و موتورولا اج ۳۰ بسیار نزدیک است و به‌سختی می‌توان در دسته‌بندی‌های مختلف، برنده‌ای انتخاب کرد. هر سه گوشی از پشت و فریم پلاستیکی استفاده می‌کنند، هرچند A34 از گواهی بالاتری دربرابر نفوذ آب‌ و گردوغبار بهره می‌برد.

هر سه گوشی به صفحه‌نمایش‌های تقریبا هم‌اندازه AMOLED با وضوح FHD+ مجهز شده‌اند، هرچند موتورولا اج ۳۰ با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی، کمی بهتر از دو رقیب دیگر با نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی ظاهر شده است.

در بحث دوربین، مقایسه واقعا سخت می‌شود، به‌ویژه چون A34 هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است؛ اما شاید روی کاغذ بتوان گفت موتورولا اج ۳۰ به‌خاطر گشودگی بیشتر حسگر بتواند تصاویر بهتری ثبت کند.

به نظر می‌رسد عملکرد پردازنده‌های هر سه گوشی بسیار به هم نزدیک باشد، هرچند برای مقایسه‌ی دقیق‌تر باید تا بررسی A34 صبر کرد. هر سه گوشی با رم ۶ و ۸ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ عرضه می‌شوند.

در بحث پشتیبانی نرم‌افزاری، پیروزی با A34 است که دو سال بیشتر از پوکو X5 پرو و سه سال بیشتر از موتورولا اج ۳۰ به‌روزرسانی سیستم‌عامل دریافت می‌کند.

در رقابت باتری نیز A34 و پوکو X5 پرو مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی، از موتورولا اج ۳۰ جلوتر هستند؛ هرچند میان‌رده‌ی سامسونگ بدون شارژر عرضه می‌شود.

درنهایت، ارزش خرید این سه گوشی به اولویت‌های شما بستگی دارد. شما از بین A34، پوکو X5 پرو و موتورولا اج ۳۰ کدام را انتخاب می‌کنید؟

مقایسه 3 محصول
گوشی گلکسی A34 سامسونگ / Samsung Galaxy A34 نقره ایگلکسی A34 سامسونگMotorola Edge 30 / گوشی موبایل موتورولا اج 30 سبزموتورولا اج 30نمای کلی گوشی موبایل پوکو X5 پرو شیائومی / Xiaomi Poco X5 Pro با نمایشگر روشن و نمایش لوگو و دوربین در پنل پشت رنگ آبیپوکو X5 پرو شیائومی
مدل‌‌ نامبرهاSM-A346E SM-A346B SM-A346B/DS SM-A346B/DSN SM-A346E/DS SM-A346E/DSN SM-A346M SM-A346M/N SM-A346M/DSN SM-A3460--
حدود قیمت در زمان عرضهحدود 390 یوروحدود 450 یوروحدود 250 یورو
تاریخ معرفی14 مارس 202327 آوریل 20226 فوریه 2023
وضعیت عرضهعرضه شدهعرضه شدهعرضه شده
تاریخ عرضه24 مارس 202312 می 20227 فوریه 2023
نرخ مخصوص جذب اروپا (SAR EU)0.55 وات بر کیلوگرم (سر) 1.49 وات بر کیلوگرم (بدن)--
نوع سیستم‌عاملاندرویداندرویداندروید
سیستم‌عامل در زمان عرضهاندروید 13اندروید 12اندروید 12
توضیحات سیستم‌عاملعرضه با رابط کاربری One UI 5.1قابل ارتقاء به اندروید 13عرضه با رابط کاربری MIUI 14 برای POCO قابل ارتقاء به اندروید 13
ابعاد161.3 در 78.1 در 8.2 میلی‌متر159.4 در 74.2 در 6.8 میلی‌متر162.9 در 76 در 7.9 میلی‌متر
وزن199 گرم155 گرم181 گرم
جنس پشتپلاستیکپلاستیکپلاستیک
جنس جلوشیشه - گوریلا گلس 5شیشه - گوریلا گلس 3شیشه - گوریلا گلس 5
جنس فریمپلاستیکپلاستیکپلاستیک
رنگنقره‌ای بنفش سبز لیمویی خاکستری تیرهخاکستری سبز آبیمشکی آبی زرد
ابعاد نمایشگر6.6 اینچ6.5 اینچ6.67 اینچ
نوع نمایشگرSuper AMOLEDAMOLEDAMOLED
حداکثر نرخ نوسازی (Refresh Rate)120 هرتز144 هرتز120 هرتز
رزولوشن1080 در 2340 پیکسل1080 در 2400 پیکسل1080 در 2400 پیکسل
تراکم پیکسلی~390 پیکسل در اینچ~405 پیکسل در اینچ~395 پیکسل در اینچ
نسبت تصویر19.5:920:920:9
نسبت نمایشگر به بدنه~84.9 درصد~86.2 درصد~86.8 درصد
استانداردهای HDR-HDR10+HDR10+ دالبی ویژن
سایر مشخصات نمایشگر-نمایش 1 میلیارد رنگنمایش 1 میلیارد رنگ
حداکثر روشنایی--500 نیت (Typ) 900 نیت (HBM)
مدل تراشهMediaTek MT6877V Dimensity 1080Qualcomm SM7325-AE Snapdragon 778G+ 5GQualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G
فرآیند ساخت تراشه6 نانومتر6 نانومتر6 نانومتر
تعداد هسته پردازنده8 هسته8 هسته8 هسته
مشخصات هسته‌ها2 هسته 2.6 گیگاهرتز Cortex-A78 و 6 هسته 2.0 گیگاهرتز Cortex-A551 هسته 2.5 گیگاهرتز Cortex-A78 و 3 هسته 2.4 گیگاهرتز Cortex-A78 و 4 هسته 1.8 گیگاهرتز Cortex-A551 هسته 2.4 گیگاهرتز Cortex-A78 و 3 هسته 2.2 گیگاهرتز Cortex-A78 و 4 هسته 1.9 گیگاهرتز Cortex-A55
پردازنده گرافیکیMali-G68 MC4Adreno 642LAdreno 642L
ترکیب حافظه داخلی و رم128 گیگابایت / 6 گیگابایت رم 128 گیگابایت / 8 گیگابایت رم 256 گیگابایت / 8 گیگابایت رم128 گیگابایت / 8 گیگابایت رم 256 گیگابایت / 8 گیگابایت رم128 گیگابایت / 6 گیگابایت رم 256 گیگابایت / 8 گیگابایت رم
رم6 گیگابایت رم 8 گیگابایت رم8 گیگابایت رم6 گیگابایت رم 8 گیگابایت رم
حافظه داخلی128 گیگابایت 256 گیگابایت128 گیگابایت 256 گیگابایت128 گیگابایت 256 گیگابایت
درگاه کارت حافظه
دارد
ندارد
ندارد
نوع درگاه کارت حافظهmicroSDXC (جایگاه مشترک با سیم‌کارت دوم)--
نوع حافظه داخلی--UFS 2.2
پیکربندی دوربین پشتواید/استاندارد اولتراواید ماکروواید/استاندارد اولتراواید تشخیص عمقواید/استاندارد اولتراواید ماکرو
دوربین اصلی - واید/استاندارد48 مگاپیکسل50 مگاپیکسل108 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اصلی - واید/استانداردلنز واید 26 میلی‌متری فوکوس خودکار با تشخیص فاز لرزش‌گیر اپتیکال تصویر 1/2.0 اینچ سایز سنسور 0.8 میکرومتر سایز پیکسل f/1.8لنز واید 1/1.55 اینچ سایز سنسور 1.0 میکرومتر سایز پیکسل فوکوس خودکار چند محوره با تشخیص فاز لرزش‌گیر اپتیکال تصویر f/1.8لنز واید فوکوس خودکار با تشخیص فاز 1/1.52 اینچ سایز سنسور 0.7 میکرومتر سایز پیکسل f/1.9
دوربین اولتراواید8 مگاپیکسل50 مگاپیکسل8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اولتراوایدلنز اولتراواید پوشش 123 درجه 1/4.0 اینچ سایز سنسور 1.12 میکرومتر سایز پیکسل f/2.2لنز اولتراواید پوشش 114 درجه 1/2.76 اینچ سایز سنسور 0.64 میکرومتر سایز پیکسل فوکوس خودکار با تشخیص فاز f/2.2لنز اولتراواید پوشش 120 درجه‌ 1/4.0 اینچ سایز سنسور 1.12 میکرومتر سایز پیکسل f/2.2
دوربین ماکرو5 مگاپیکسل-2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین ماکرولنز ماکرو f/2.4-لنز ماکرو f/2.4
حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری دوربین‌ پشت4K4K4K
رزولوشن و نرخ فریم ویدئو4K@30fps 1080p@30/60fps 720p@480fps4K@30fps 1080p@30/60/120fps 720p@960fps4K@30fps 1080p@30/60/120fps
دوربین تشخیص عمق-2 مگاپیکسل-
مشخصات دوربین تشخیص عمق-f/2.4-
توضیحات فیلم‌برداری-فیلم‌برداری HDR لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی-
دوربین سلفی اصلی13 مگاپیکسل32 مگاپیکسل16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی اصلیلنز واید 1/3.1 اینچ سایز سنسور 1.12 میکرومتر سایز پیکسل f/2.2لنز واید 0.7 میکرومتر سایز پیکسل f/2.4لنز واید 1/3.06 اینچ سایز سنسور 1.0 میکرومتر سایز پیکسل f/2.4
حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری دوربین‌ سلفی4K4K1080p
رزولوشن و نرخ فریم ویدئو سلفی4K@30fps 1080p@30fps4K@30fps 1080p@30/120fps1080p@30/60fps
ظرفیت باتری5000 میلی‌آمپر ساعت4020 میلی‌آمپر ساعت5000 میلی‌آمپر ساعت
نوع باتریلیتیوم پلیمریلیتیوم پلیمریلیتیوم پلیمری
تعویض‌پذیری باتریغیر قابل تعویض توسط کاربرغیر قابل تعویض توسط کاربرغیر قابل تعویض توسط کاربر
حداکثر توان شارژ پشتیبانی شده25 وات33 وات67 وات‌
پشتیبانی از شارژ سریع
دارد
دارد
دارد
پشتیبانی از شارژ بی‌سیم
ندارد
ندارد
ندارد
درگاه اتصالUSB Type-C 2.0USB Type-C 2.0USB Type-C 2.0
پشتیبانی از OTG
دارد
ندارد
دارد
سایر ویژگی‌های شارژ و باتری--شارژ معکوس 5 وات پشتیبانی از فناوری Power Delivery 3 پشتیبانی از فناوری Quick Charge 4
نوع اسپیکراستریو (دوگانه)استریو (دوگانه)استریو (دوگانه)
جک 3.5 میلی‌متری
ندارد
ندارد
دارد
ویژگی‌‌های صوتی--صدای 24 بیت / 192 کیلوهرتز
حسگرهاحسگر اثرانگشت شتاب‌سنج ژیروسکوپ قطب‌نماحسگر اثرانگشت شتاب‌سنج ژیروسکوپ حسگر مجاورت قطب‌نماحسگر اثرانگشت شتاب‌سنج ژیروسکوپ حسگر مجاورت قطب‌نما
نوع حسگر اثر انگشتزیر نمایشگر (اپتیکال)زیر نمایشگر (اپتیکال)کنار گوشی
Wi-FiWi-Fi 5 (802.11ac) a/b/g/n/acWi-Fi 6E (802.11ax) a/b/g/n/ac/axWi-Fi 6 (802.11ax) a/b/g/n/ac/ax
توضیحات Wi-Fiدو بانده (Dual Band) وای‌فای دایرکت (Wi-Fi Direct)دو بانده (Dual Band) وای‌فای دایرکت (Wi-Fi Direct) هات اسپات (Wi-Fi Hotspot)دو بانده (Dual Band) وای‌فای دایرکت (Wi-Fi Direct)
بلوتوث5.35.25.2
توضیحات بلوتوثپشتیبانی از A2DP از نوع کم مصرف یا LEپشتیبانی از A2DP از نوع کم مصرف یا LEپشتیبانی از A2DP از نوع کم مصرف یا LE
فناوری‌ ارتباطیGSM / HSPA / LTE / 5GGSM / HSPA / LTE / 5GGSM / HSPA / LTE / 5G
پشتیبانی از 5G
دارد
دارد
دارد
سیم‌کارتتک سیم‌‌‌کارت (نانو سیم) دو سیم‌کارت dual stand-by (نانو سیم)تک سیم‌‌‌کارت (نانو سیم) دو سیم‌کارت dual stand-by (نانو سیم)دو سیم‌کارت dual stand-by (نانو سیم)
مسیریابی و GPSGPS/A-GPS/GLONASS/GALILEO/BDSGPS/A-GPS/GLONASS/GALILEO/BDSGPS/A-GPS/GLONASS/GALILEO/BDS
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات