قیمت و تاریخ عرضه رسمی گلکسی A34

چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی A34 در سه رنگ مختلف
با رونمایی از میان‌رده‌های جدید سامسونگ، تاریخ عرضه و قیمت گلکسی A34 نیز مشخص شد.
تبلیغات

امروز علاوه‌بر گلکسی A54، گلکسی A34 نیز توسط سامسونگ رونمایی شد. غول کره‌ی جنوبی با معرفی این دستگاه‌ها سری گلکسی A را گسترش داد و اکنون محصولات بیشتری برای انتخاب وجود دارند.

در گوشی میان‌رده جدید سامسونگ شاهد استفاده از نمایشگر ۶٫۶ اینچی Super AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هستیم. همچنین این دستگاه درون خود یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی جای داده است.

در کنار تمام مشخصات این دستگاه، اطلاعات مربوط به قیمت، رنگ‌ها و زمان عرضه آن نیز مشخص شد. گلکسی A34 در رنگ‌های لیمویی، گرافیتی، بنفش و نقره‌ای عرضه می‌شود و قیمت آن برای مدل ۶/ ۱۲۸ گیگابایتی ۳۹۰ یورو و برای مدل ۸/ ۲۵۶ گیگابایتی ۴۶۰ یورو است. این دستگاه قبل از پایان ماه مارس (اواسط فروردین ۱۴۰۲) در بازارهای منتخب در دسترس قرار خواهد گرفت.

در میان‌رده جدید سامسونگ از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، فوکوس خودکار و OIS استفاده شده است. همچنین یک لنز اولترا واید با سنسور ۸ مگاپیکسلی (f/2.2)، و یک لنز ماکرو با سنسور ۵ مگاپیکسلی (f/2.4) آن را همراهی می‌کنند. در بخش جلویی دستگاه نیز شاهد استفاده از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی (f/2.2) هستیم.

طبق گفته سامسونگ، گلکسی A34 5G به لطف قابلیت‌های Nightography و AI تصاویری خیره‌کننده با کیفیت مطلوب ارائه می‌کند. دوربین اصلی دارای OIS (لرزشگیر تصویر اپتیکال) و VDIS (لرزشگیر تصویر دیجیتال) است.

اکنون میان‌رده جدید سامسونگ دارای ابزار ویرایش پیشرفته‌ای است که به کاربران اجازه می‌دهد سایه‌ها و انعکاس‌های ناخواسته را از عکس‌های خود حذف کنند. همچنین، تماس‌های صوتی به لطف Voice Focus که صدای کاربر را از نویز پس‌زمینه جدا می‌کند، واضح‌تر خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات