قیمت و تاریخ عرضه رسمی گلکسی A54

چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
مدل سفید گلکسی A54 سامسونگ نمایشگر و پنل پشتی
با رونمایی از گلکسی A54، جدیدترین میان‌رده‌ی سامسونگ، تاریخ عرضه و قیمت این محصول نیز مشخص شد.
تبلیغات

پس از اینکه برای هفته‌ها شاهد افشای اطلاعات و تصاویر گلکسی A54 بودیم، سرانجام جدیدترین گوشی میان‌رده سامسونگ رونمایی شد. محصول مذکور برخلاف نسل قبل جزیره دوربین را کنار گذاشته و لنزهای آن از پنل پشتی بیرون زده‌اند.

در گلکسی A54 سامسونگ شاهد استفاده از صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی 1080p از نوع Super AMOLEDL با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هستیم. ابعاد دستگاه جدید سامسونگ نیز ۱۵۸٫۲ در ۷۶٫۷ در ۸٫۲ میلی‌متر است و وزن گوشی به ۲۰۲ گرم می‌رسد.

در کنار مشخصات این دستگاه، اطلاعات قیمت و زمان عرضه‌ی آن نیز مشخص شد. اکنون می‌دانیم میان‌رده جدید سامسونگ با چه قیمتی به بازار خواهد رسید.

گلکسی A54 در رنگ‌های لیمویی، گرافیتی، بنفش و سفید در دسترس خواهد بود و قیمت آن از ۴۹۰ یورو برای مدل ۶/ ۱۲۸ گیگابایت شروع می‌شود، و مدل ۸ / ۲۵۶ گیگابایتی آن ۵۵۰ یورو است. این گوشی‌ تا پیش از پایان ماه جاری میلادی (دو هفته‌ی دیگر) روانه‌ی بازارهای منتخب می‌شود.

همراه با این گوشی هوشمند، گلکسی A34 نیز رونمایی شد. از تفاوت‌های این دو دستگاه می‌توان به دوربین بهتر، پردازنده قدرتمندتر و بدنه‌ بادوام‌تر گلکسی A54 اشاره کرد. همچنین، سامسونگ ادعا می‌کند، گوشی هوشمند مذکور به‌لطف بهره‌مندی از باتری بهتر، شارژدهی طولانی‌تری نسبت‌به گلکسی A53 دارد.

براساس گفته‌ی غول کره‌ی جنوبی، گلکسی A54 می‌تواند عکس‌ها و فیلم‌های واضحی ثبت کند و حتی در محیط‌های کم‌نور نیز عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

درنهایت نیز باید گفت گوشی گلکسی A54 به پردازنده‌ی Exynos 1380 مجهز است. این پردازنده‌ی پنج نانومتری در واحد CPU از چهار هسته‌ی پرقدرت Cortex-A78 استفاده می‌کند و از پردازنده‌ی گرافیکی ۲۰ درصد سریع‌تر از نسل قبل بهره می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات