گوشی Xperia 1 V همچون نسل قبل دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت

جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
هرچه درباره Xperia 1 V سونی، جانشین Xperia 1 IV می‌دانیم
یک افشاگر می‌گوید سونی به دنبال استفاده از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در Xperia 1 V است، اما سه مورد از این دوربین‌ها حسگر بزرگ‌تری خواهند داشت.
تبلیغات

هر سال قبل از رونمایی مدل جدید گوشی‌های سری Xperia 1 افشاگران ادعا می‌کنند که پرچمدار سونی در حداقل یکی از دوربین‌هایش به حسگر ۴۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شود، اما هیچ‌یک از این شایعه‌ها تاکنون درست از آب درنیامده‌اند. این ادعا برای Xperia 1 V نیز مطرح شد، اما اکنون یک افشاگر می‌گوید اکسپریای جدید دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارد.

بر اساس گزارش نوت‌بو‌ک‌چک، ظاهرا سونی قصد دارد بار دیگر در گوشی اکسپریا وان از چهار دوربین با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کند. پرچمدار جدید سونی در دوربین اصلی‌اش به حسگر ۱/۱٫۴ اینچ (بخوانید یک روی یک ممیز چهار) اینچ مجهز می‌شود و دوربین فوق عریض حسگر ۱/۲٫۵ اینچ دارد. در نهایت دوربین تله‌فوتو و دوربین سلفی قرار است به ترتیب از حسگر ۱/۲٫۹ اینچ و ۱/۲٫۴ اینچ استفاده کنند.

گوشی Xperia 1 IV در دوربین اصلی از حسگر ۱/۱٫۷ اینچ، در دوربین فوق عریض از حسگر ۱/۱٫۲۵ اینچ و در دوربین تله‌فوتو از حسگر ۱/۳٫۵ اینچ استفاده می‌کند. دوربین‌های استفاده‌شده در این گوشی موردستایش قرار گرفتند و عملکرد تصویربرداری بسیار خوبی از خود نشان دادند. Xperia 1 IV در دوربین سلفی‌اش به حسگر ۱/۲٫۹ اینچ مجهز است.

گوشی اکسپریا ۱ مارک ۵ سونی احتمالا با نمایشگر ۱۲۰ هرتز OLED با وضوح 4K تولید می‌شود. این گوشی ممکن است تابستان سال آینده از راه برسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات