هواوی احتمالا گوشی P60 را به نسل دوم دوربین XMAGE مجهز می‌کند

پنج‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
عکاسی با نوا ۹
دوربین اختصاصی XMAGE هواوی که نخستین بار در میت ۵۰ استفاده شد، احتمالاً با رونمایی گوشی‌های سری P60 وارد نسل دوم می‌شود.
تبلیغات

هواوی احتمالاً پیش از پایان ماه جاری میلادی گوشی‌های مورد انتظار سری P60 را با نسل دوم فناوری XMAGE رونمایی می‌کند. XMAGE برند اختصاصی هواوی با تمرکز بر دوربین گوشی‌های هوشمند است که در نتیجه‌ی قطع ارتباط هواوی با لایکا بنیان‌گذاری شد.

دوربین XMAGE نخستین بار در گوشی‌های سری میت ۵۰ حضور پیدا کرد. هواوی می‌گوید برند XMAGE وظیفه‌ی کار روی سیستم نوری، ساختار مکانیکی، فناوری تصویربرداری و پردازش تصویر را برعهده دارد.

بر اساس گزارش گیزموچاینا به‌نقل از یک افشاگر در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، XMAGE 2.0 کیفیت دوربین گوشی را بیش از پیش ارتقا می‌دهد. فعلا جزئيات دقیقی درباره‌ی تغییرات این فناوری نسبت‌به نسل اول XMAGE منتشر نشده است.

یکی از قابلیت‌های جالب دوربین‌های XMAGE، بهره‌مندی از لنزی با دیافراگم متغیر است. هواوی به هنگام رونمایی میت ۵۰ گفت کاربر می‌تواند گشودگی دیافراگم را در ۱۰ حالت مختلف از f1/4 تا f/4 تغییر دهد تا میزان نور ورودی به حسگر اصلاح شود. سیستم پیشرفته‌ی XMAGE گشودگی دیافراگم را به‌صورت خودکار تغییر می‌دهد تا بسته به شرایط نوری محیط، بهترین تنظیمات ممکن انتخاب شود.

انتظار داریم هواوی در گوشی‌های سری P60 نیز از لنزی با دیافراگم متغیر استفاده کند. افشاگری چینی می‌گوید خانواده‌ی P60 شامل سه مدل استاندارد، پرو و اولترا خواهد بود. ممکن است دوربین XMAGE صرفا در مدل‌های پرو و اولترا استفاده شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات