مشخصات، طراحی و زمان احتمالی رونمایی هواوی P60 فاش شد

پنج‌شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین اطلاعات فاش‌شده به پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم، دوربین سلفی دوگانه‌ و زمان احتمالی رونمایی از هواوی P60 اشاره می‌کنند.
تبلیغات

هواوی نزدیک به دو سال پس از سری میت ۴۰، خانواده‌ی میت ۵۰ را عرضه کرد. اکنون، به نظر می‌رسد که این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای عرضه گوشی هوشمند پرچم‌دار دیگری است. البته این بار قصد دارد سری جدید P60 را به محصولاتش اضافه کند.

به گزارش گیزموچاینا، آخرین مطالب فاش‌شده به مدل هواوی P60، که جانشین سری P50 است، مربوط می‌شود. به نظر می‌رسد غول فناوری چینی قصد دارد گوشی هوشمند پرچم‌دار سری P60 خود را با مشخصات و ویژگی‌های بهبودیافته در مارس ۲۰۲۳ رونمایی کند. علاوه بر این، پرچم‌دار آینده‌ی هواوی در بخش‌های مختلف نسبت به نسل پیشین خود قدرتمندتر ظاهر خواهد شد.

طبق اطلاعات فاش شده، بخش دوربین شاهد تغییرات اساسی خواهد بود و شایعه شده P60 لنزی با دیافراگم متغیر دارد که اولین بار با مدل Mate 50 معرفی شد. همچنین لنز تله‌فوتوی این دستگاه نیز ارتقاء می‌یابد که طبق گزارش‌ها احتمالاً سنسوری ۶۴ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است. ازآنجاکه هواوی هنوز با تحریم‌های مختلف مواجه است، نمی‌تواند از فناوری‌های خاصی مانند شبکه 5G در گوشی‌های هوشمند خود استفاده کند. بنابراین، گفته می‌شود P60 بدون مودم 5G عرضه خواهد شد اما همچنان تراشه‌ای پیشرفته درون آن قرار می‌گیرد.

این بدان معنی است که احتمالاً P60 دارای نسخه‌ی 4G تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم خواهد بود. البته پیش‌تر شایعه شده بود که گوشی مذکور به HiSilicon Kirin 9100 مبتنی بر فرایند ۱۴ نانومتری مجهز می‌شود.

تصویر فاش شده از پنل پشتی و نمایشگر p60 به رنگ مشکی

در نهایت، اطلاعات فاش‌شده طراحی احتمالی P60 را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که در قسمت جلویی دوربین سلفی دوگانه‌ای وجود داشته باشد که ممکن است درون بریدگی کپسولی قرار گیرد. در قسمت عقب نیز ماژول‌های دایره‌ای دوقلو دیده می‌شوند. در بخش بالایی دو سنسور بزرگ وجود دارد، درحالی‌که قسمت پایینی دارای فلاش LED و دوربین دیگری است.

باید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره‌ی هواوی P60 منتظر بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات