شیائومی گوشی Mi 11i را به رابط کاربری MIUI 14 آپدیت کرد

شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
می ۱۱ آی در دست
شیائومی در ادامه‌ی به‌روزرسانی دستگاه‌هایش به جدیدترین نسخه‌ی MIUI، این بار سراغ مدل‌های اروپایی گوشی Mi 11i رفته است.
تبلیغات

بر اساس گزارش نو‌ت‌بوک‌چک، شیائومی به‌روزرسانی شماری از گوشی‌هایش را به رابط کاربری MIUI 14 آغاز کرده است. این شرکت در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۳ گفت در فصل اول سال جاری میلادی مجموعاً ۱۸ گوشی جدید را به رابط کاربری MIUI 14 مجهز می‌کند.

لیست گوشی های MIUI 14 در فصل اول ۲۰۲۳

شیائومی روند انتشار به‌روزرسانی برای شماری از دستگاه‌هایی را که در فهرست بالا می‌بینید شروع کرده. برای نمونه Xiaomi 11 Lite 5G NE و Xiaomi 11T هم‌اکنون از این به‌روزرسانی استفاده می‌کنند. شیائومی به‌روزرسانی MIUI 14 را برای گوشی Xiaomi 12X نیز منتشر کرده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد مدل‌های اروپایی گوشی Mi 11i نیز رابط کاربری جدید را دریافت کرده‌اند. دستگاه‌هایی که در فهرست بالا می‌بینید به MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ مجهزند، اما شیائومی برخی از گوشی‌های دیگرش را به نسخه‌ی اندروید ۱۲ رابط کاربری MIUI 14 به‌روزرسانی می‌کند.

شیائومی می‌گوید MIUI 14 تا هفت گیگابایت حافظه‌ی کمتری نسبت‌ به MIUI 13 اشغال می‌کند. این رابط کاربری فولدرهای بزرگ‌تر و ویجت‌های جدیدی دارد تا صفحه‌ی هوم بهینه‌تر از قبل شود. البته برخی از قابلیت‌هایی که شیائومی در رویداد رونمایی MIUI 14 به‌نمایش گذاشت، هنوز در این رابط کاربری دیده نمی‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات